Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Urk og usj, jeg gruer meg sånn! Vi fikk den 3 ganger på rappen i fjor vinter :/
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jepp, vi har akkurat hatt... Litt utenfor Asker.. ,-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Den er visst både i brumunddal og lillehammer har jeg hørt.. skikkelig gøy.. stakkars unger.. også rett før julestresset for de voksne da.. Håper unge her slipper unna.. Ene er for ung til å gå i barnehage og største går på skola.. Eldste pleier støtt å få det, og da får gubben det også.. JEg selv har ikke hatt det på over 15 år..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Bor i Oslo. Halve barnehagen er syke pga omgangssyke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 mange som har det i klassen til datteren min og i bhg så det er bare tids spørsmål før det kommer i hus her tenker jeg. og jeg som er så "glad" i det;) huff:))
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 I år klarte faktisk jeg å få det, mens ungene og mannen gikk fri... Skulle ikke tro det var mulig ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Ånei. Ifjor hadde vi det i hus fra desember til februar. Selv om jeg skrubbet huset mellom hver gang, så fikk vi det om att og om att. Det var helt sinnsykt. Endte med at begge ungene måtte legges inn på sykehus med sondenæring. Prøvde teskje, sprøyte og alt mulig, men alt kom opp igjen. VIL IKKE ha det sånn i år også.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Her hadde hele familien det forrige uke etter tur og orden. Ingen i barnehage da.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Nei da! Den kommer ikke før like før jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå