Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Gift, med tre barn, bra jobb, hus, bil og hund....og så forelsket i en annen at jeg holder på å gå fra konseptet. Han jeg er forelsket i er en venn, som bor et stykke unna akkurat nå, men vi møtes fra tid til annen i festlige lag osv. Jeg kan ikke slutte tenke på han, romantisere tilværelsen som evt ville være med osv osv. Min realistiske hjernehalvdel trekker fram ulemper - delt omsorg, starte på nytt med hus, bil og livet, prosessen med et evt brudd osv osv. MEN den rasjonelle halvdelen er også framme å påpeker at dette har vedvart over år..... er livet mitt et skuespill? Kommer jeg til å angre på at jeg aldri forfulgte drømmen? Om han vil ha meg? Hvem som vet, men det gnistrer når vi er sammen - vi ser hverandre i øynene å vet alt, snakker og snakker og snakker....mannen mistenker ingenting - vi er jo alle venner :-( Skjønner jo at ingen har svarene her inne, men tanken på denne mannen driver meg til galskap*savne så*. Hjertesukk bare.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Go for it? Eller - er dette drømmemannen? Er gresset grønnere på andre siden av elva? Jeg har ingen erfaringer, men tror du kan komme til å angre om du ikke følger drømmen din.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg tipper heller det motsatte... At HI kan oppleve at gresset ikke er noe grønnere på den andre siden. Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Prøv å unngå denne mannen, gresset er ikke grønnere på andre siden. Vil det være verdt det når du bare får se barna dine halvparten av tiden? Hva når barna spør hvorfor du ikke er med pappa'n deres lenger? "Jo - mamma ble så kåt på en annen, skjønner du".
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Come down.. Jeg har litt erfaring etterhvert. Vært gift i 12 år og har sett mange forhold ryke pga følelser for andre. Og en ting skal du vite. Gresset er kanskje grønnere på den andre siden. Men det blir høst der og. Dessuten er det noen menn som er skrudd sammen slik at det ligger veldig lett for de å tirre opp og skape litt gnist hos andre kvinner. Samtidig som de får kvinnene til å føle seg utpeke og spesielle. Og har dette som et tidsfordriv og jaktvirksomhet uten at de legger mer i det enn spenningen. Ikke la deg bedra. Det er mye høns der ute og de har hendene fulle om ikke du og må komme flaksende. Dessuten kan jeg love deg at om du måler de boblende følelsene dine opp mot det å faktisk bo med en mann som elsker både deg og barna dine, som villig kjører de rundt, er hjemme med de når du er ute og generelt er der for de så kan jeg love deg det er større verdi enn litt spenning du ikke har garanti for å vare. Jeg har sååå lyst å sparke en del kvinnfolk i ræven og rope litt vett i øret deres. Som er gift med flinke fedre og snille menn, men som går fullstendig i spagat om det dukker opp en lavkvelitets flørt som hiver ut snøret til kvinner i forhold (lett bytte). Egoistiske damer!! Det er normalt at kvinner får et voldsomt behov for sterke følelser, verdsettelse og rå sex etter å satt seg og sitt sexliv til side eller under barnas behov. En reaksjon. Men mange tror feilaktig at det må være med en annen mann og roter livet sitt til. Kloke kvinner får til dette med sin egen mann og får et løft. Ble litt langt. Men har sett så himla mange havarerte ekteskap det de IKKE får det bedre etterpå!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Signerer anonym over her. Er det virkelig verdt det...? Etter min mening bør du heller bruke kreftene på hjemmebane, i forholdet mellom deg og den mannen du faktisk har lovet å holde sammen med, i gode OG mindre gode dager. Så langt du kan: kutt kontakten med denne vennen, og snu fokus mot mannen din. Selvfølgelig blir sistnevnte lite interessant når du lar følelsene fritt rettes mot en annen. Det er naturlig at et forhold blir mindre spenstig etter mange år sammen, men jeg tror ikke nødvendigvis løsningen er å finne seg en ny... Kjenner naturligvis ikke hele din situasjon, men ut fra det du skriver, er dette min mening;-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 09:47. You said it!! Bra innlegg!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Gresser KAN være grønnere på den andre siden.. MEN, det blir høst der også!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Hvis du har 3 barn med din mann, hus, hund og bil....... Ja da hadde jeg lagt hodet i bløt. Stefedre på sikt er ikke særlig romantisk. Barna dine blir ALDRI hans. Husk det. Hver bursdag, konfirmasjon, jul, 17 mai, fotball-cup, skoleavslutning, bryllup og så videre vil være en byrde, ikke glede for han. For det er ikke hans barn. Husk det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå