Gå til innhold

Snuppa har snudd døgnet, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 4 mnd, og vi har akkurat vært gjennom en økeperiode hvor melkemengden har gått opp. Hun fullammes. Problemet er at nå er døgnet snudd. Dvs måltidene er stort sett om natta. Hun legger seg ved halv åtte tida og står opp ved nitida på morningen, men hun spiser jo annenhver time om natta. På dagen spiser hun veldig sjelden, 4-5 timer mellom... Dette skulle jo vært omvendt!!

Hva gjør jeg for å få snudd dette igjen? Begynne å klemme i henne puppen ofte på dagen? Sliter med dagmåltidene fra før da hun ikke er så interessert om hun ikke er sulten. På nettene sovner hun ofte fra maten da og... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor dere i nord-Norge? Mørketiden kan ha innvirkning på døgnrytmen til babyer

Skrevet

Nei, men det er jo blitt mørkere her og...

Men dette kom i forbindelse med økeperioden, da var det jo pupp i ett for å få opp produksjonen, også ble det snudd helt rundt...

Skrevet

jeg hadde det samme problemet med min sønn, og der ble løsningen at han fikk en nan flaske rett før han la seg så holdt han seg god og mett.. og var derfor mye mere intrisert i maten på morran og dagtid :)

Skrevet

Problemet er jo ikke at jeg har for lite melk, så nan vil ikke løse noe. Gir ikke nan til en baby hvis jeg har melk.

Skrevet

du spurte om råd, og jeg svarte! jeg hadde også masssse melk selv, men nan er tyngre for de små, derfor sover de bedre! var helsesøster som anbefalte dette etter at jeg ikke hadde sover på nesten 4 uker...

Skrevet

virkelig noen som må legge seg opp i alt! tipper at du er en sånn en som aldri har skrevet noe feil i hele ditt liv 21.34..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...