Gå til innhold

name it ull:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er veldig fornøyd med name it ull undertøyet til barn?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt en name-it strømpebukse.. den ble så sinnsvakt nuppete, og jeg var ikke fornøyd i det hele tatt.. Vet ikke hva slags undertøy du snakker om da men..

Skrevet

Det var det dårligste jeg noen sinne har hatt.

Kjøpte to stk body og to stk longs. 3 av 4 revnet på ikke-slitasje-steder.

Skrevet

jeg har kjøpt bodyer og longser/tights?(ikke strømpebukser).....

har ikke et hull i dem, og ikke nupper dem heller slik som de siste buksene fra Janus har gjort...de er nå ganske så nuppetet etter bare et par gangs bruk...

Skrevet

Kun kjøpt sokker, de er blitt meganuppete. Aldri mer. Synes også at de fleste jakkene og ulldressene deres er litt stive og tykke og virker syntetiske i stoffet. Her holder vi oss til Janus etc.

Skrevet

Ja sokkene er jævlige. Ikke bare nupper de, men de loer av så du finner dotter etter dem over alt.

Skrevet

ja er enige angående sokkene da..men resten er supert:)

Skrevet

Jøss- har hatt ganske mye name it- ull og har aldri vært noe missfornøyd!

Ikke blitt nuppete heller. Har hatt alt fra sokker, body, stilongs til hel ulldress (strikket) og alt har vært supert:)

Skrevet

jeg er skjempe fornøyd med name it,ikke nuppete.................men er også veldig glad i nøste barn selv om det sliter litt i lommeboken :)))

Skrevet

Hvordan går det an å ha så ulike meninger om dette? Jeg hater name-it ulla, og jeg er ikke spesielt kresen. Kjøper gjerne ull på cubus o.l., men name-it er foreferdelig. Det revner og nupper om hverandre. Kjøper det aldri igjen!

Skrevet

Har bare hatt hel ulldress fra name it, og den går inn i sin andre sesong nå. Veldig fornøyd med det;)

Skrevet

Ikke særlig. Hadde noe med noen sauer på i fjor, det er i bosset! Det var huller her og der.

Skrevet

Har aldri opplevd å få hull eller nupper på tøyet, men jeg synes det var så tynt! Jeg kjøpte det en gang fordi "alle" skrøt sånn av det, men jeg kom frem til at det var for tynt.

Skrevet

Jeg er fornøyd så lenge det varer... Det har bare en tendens til å bli tynnslitt lenge før andre bodyer blir det... Og da vises det på fargen.

Jeg er faktisk mye mer fornøyd med sparkjøp sin tom&trine-ull! :-)

Skrevet

De hele ulldressene og bodyene er ok, men resten er virkelig ubrukelig!!!!

Skrevet

Jeg synes også de hele, litt tykke ulldressene er gode. Har hatt flere av de og brukt de masse uten nupping/hull eller andre skader. Synes passformen er god (smal så den passer under dress etc) og prisen er også OK.

Har ikke prøvd noe av det andre da, men enig i at bodyene etc ser vel tynne ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...