Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hvor lenge har den beskjeden stått her? Snart er vel et relativt begrep....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Tålmodig tålmodig. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves )
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Kanskje like greit.. så kan jeg få gjort noe fornuftig... Så nå har altså alle mase/klage-koppene fått viljen sin?? Jajja, ømfintelige, hårsåre, klagete damer... (kom ikke på flere kallenavn): Dere har SEIRET!!! Hurra for dere.... ...kjedelig for meg som elsker denne anonymsiden. Ikke for å slenge dritt som i denne tråden... men fordi jeg ... LIKER siden som den er eller var (snart)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Kommer den til å bli så forandret da? Vi får vel være anonym vel?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Skal de ta vekk anonymknappen? Da mister de jo alle brukerene sine. Alle disse forsøkene på å presse frem nick legger jo bare sidene døde. Det er jo bevist for oss som har vært her en stund.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Hva er det du snakker om 22:17? Det er omlegging av hele BIM/DIB det er snakk om. Anonym forblir slikt den er, men hele sulamitten får nytt oppsett med mange nye funksjoner som har vært etterlyst. For de som trives her inne blir det knall.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Anonyme får vi være, men vi må legge om tonen og bare være greie likevel. Enig med 21:17, jeg liker det godt som det er jeg....... Tåler rett fra levra svar og trenger nok å få det noen ganger også. http://www.dinbaby.com/forum/thread/143785144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå