Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 .... sa jeg til mannen etter at vi hadde blitt enige å prøve på siste man som er nr3 fra desember 2011. Jeg føler ikke at jeg er helt klar for det, jeg har allerede to som krever sitt. eldste er 7 år og yngste er 19 mnd. Er så glad for å ha ombestemt meg, følte at jeg var tvunget til dette siden mannen vil ha sistemann nå. Derimot er mannen min veldig lei seg og vil ikke snakke med meg. Jeg kjenner virkelig ikke hvorfor han vil ha det nå og ikke senere når vi er 25 og 32 åringer.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Har han rett til å være lei seg egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Til AA 14:13 Hvorfor skulle han ikke har rett til å være lei seg? Dersom en kvinne hadde klaget her inn over at de hadde planlagt å begynne prøvingen i desember -11, men mannen ombestemte seg, hadde hun fått så mye medfølelse og trøst. Menn gleder seg også til å begynne prøvingen. Til HI. Så klart han er lei seg, og han trenger nok litt tid til å la det synke inn. Han kommer over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå