Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Mannen er snill og god, men har ikke jobb - han er ufør pga vond rygg og vil nok aldri komme seg ut i jobb. Han leier en leilighet - eier ikke noe annet enn et par møbler. Skulle dere blitt et par blir han nødt til å flytte inn hos deg. Å kjøpe noe sammen er lite trolig da han har lite inntekter. Han vil nok gå hjemme flere år fremover. En venninne har fått seg en ny venn. Må si at jeg føler hun kunne fått bedre. Ikke at penger betyr alt, men jeg kan ikke se at denne mannen kan bidra med noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Man kan jo ikke velge hvem man blir glad i da, og så flott for denne mannen at han har funnet en som godtar ham og er glad i ham selv om han er ufør.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Forstår tankegangen din, jeg hadde nok tenkt likt selv. Men selv om mannen er uføre, skal han ikke får oppleve kjærligheten han da?? Han er jo sikkert veldig snill, og ikke hans feil at han har vond rygg. Kanskje han har mange andre egenskaper selv om han ikke er rik!!? Og dette er jo uansett din vennines valg, du bør virkelig ikke si til henne at han ikke er god nok. Mulig om mannen får høre dette så liker han nok ikke deg særlig i fremtiden om det skulle bli de 2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå