Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 vi har en gudmor og en gudfar til barnet vårt. Dette paret har et barn sammen. I fjor ga vi julegave til både gudforeldrene og barnet deres, men mannen mener vi kan droppe dette i år, og bare gi til gudforeldrene. Vi sees sjelden(bor et stykke fra her), og vårt barn og deres barn har møttes 2 ganger.... jeg er litt i tvil...tenker egentlig å gi til barnet deres også... hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg gir ikke gaver til venners barn. Det er da mange nok å gi gaver til...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 okei..jeg er så usikker på dette så er flott å høre hva andre mener og kanskje forventer? Vi får jo ikke noe julegave(og hvorfor skulle vi)hos dette paret, de er jo gudforeldre til barnet vårt og gir jo henne gave:) men vi er jo ingenting til dere barn...nei uff så mye man skal undre på...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Nå bruker ikke vi begrepene gudmor og gudfar. Betyr disse noe mer for dere enn andre faddere? Men vi har venner, både noen som er faddere til noen av barna våre og noen som ikke er det. Vi kjøper aldri gave til de voksne, vi kjøper bare til barna, For meg er det i alle fall helt kunstig å kjøpe gave til de voksne, og ikke barnet? For meg er julen barnas høytid
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Hvis de gir gave til deres barn, syns jeg dere skal gi gave til deres barn. Hm, det ble en rar setning. Uansett så ser jeg ikke hvorfor dere skal kjøpe gave til de voksne? Hvis dere ikke er så nære venner at de kjøper gave til dere? Eller er fadderrollen veldig viktig for dere?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 hum tja....vi har jo nesten ikke kontakt med dem, men tenkte å kjøpe en liten ting siden de nå er faddere til barnet vårt....men nå ble jeg bare enda mere usikker:P
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg ville satt et sløyfebånd på en pose julekaffe til de voksne og kjøpt en liten gave til ungen. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå