Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Liker at sentrale FrP politikere driter seg ut igjen. Håper folk snart skjønner at disse IKKE er kompetente til å styre landet vårt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Det var en særdeles dum kommentar Sandberg kom med i dag, om ikke annet burde jo han skjønne at han kom til å være for opptatt med brannslukking til å snakke politikk i dagesvis framover. Noen lærer aldri...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Snakk om å være elefant i glassmagasinet, da. Jeg begriper ikke at det går an å si noe så dumt. Skal ikke uttale meg om FrPere generelt (selv om jeg ikke er noen fan av politikken deres), men Sandberg har virkelig ikke funnet opp kruttet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Har ingenting imot Frp i seg selv, man må da kunne ha forskjellige politiske meninger. Men jeg må si jeg reagerte da jeg så nyhetene i går... Ei eller anna dame som meldte seg ut fordi Hagen ble så dårlig behandlet. Greit nok. Men det som gjorde meg litt kvalm, var det at de spradet rundt i en eller annen spansk by og snakket om hvor bra det var å kunne ta en øl mens man shoppet, "sånn skulle det vært i Norge"... Hallo, mener de virkelig at alt er bedre der? De bor faktisk i Spania, har de ikke fått med seg alle som sliter med økonomien der i landet for tida, som mister både jobbene og hjemmene sine? Kan de ikke vise LITT sympati eller medfølelse?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Syns det sier litt om FrP, når Per Sandberg er det beste de klarer å spa fram til å være nestleder.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 At sandberg er nestleder sier veldig mye om partiet. Dette var jo heller ikke hans første blemme fra talerstolen. Hi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Greit nok at han dummet seg ut med uttalelsene sine, men skjønner reaksjonen hans etter uttalelsene fra auf eskil om at frp måtte ta ansvar for de høyreekstreme sine meninger...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor det? Politikere og partier er forbilder og rollemodeller for mange. Skal de ikke ha noe ansvar for påstander eller uttalelser? Hvorfor stemmer høyre ekstreme feks FrP? Jo, fordi det er felles interesser.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Enda godt den sosialistiske regjerningen fikk nok en avledningsmanøver vekk fra sitt eget dårlige styre.Uansett hvor stygg uttalelsen til Sandberg var, så er det også noe sant i det. De bruker 22. juli-hendelsen for alt det er verdt! Og det synes jeg er dumt! Vi skal aldri glemme de forferdelige hendelsene, men et sted går grensen for hvor lenge man kan bruke det i sin egen politikk og sanke sympatistemmer. Det er jo nettopp derfor Breivik klikket mot AP også. Politikken deres. Jeg kan aldri aldri støtte noe av Breiviks agenda, manifest eller noe og Sandberg burde holdt seg for god til å spy delvise usakligheter ut av seg, men alle partier har svin på skogen, idioter i rekkene osv. så i stedenfor å drive Frp-hets som HI så stolt kaller innlegget, bør hun heller vokse opp å heller bruke stemmen sin til noe fornuftig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Så du mener frp er ett høyreekstremt parti? Og derfor må de ta ansvar for alle som er det?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 I går var det fire måneder siden bombeangrepet og massakren. Mange medlemmer av storting og regjering mistet venner, bekjente eller barn av venner og bekjente. Vi skal være veldig, veldig forsiktige med å kreve at Ap skal "komme seg over" disse hendelsene. Politikere er også mennesker, og det de har opplevd er helt usedvanlig tøft.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 Det er jo ikke først gang FRP roter med ordene i denne saken. Siv Jensen klarte jo å si noe slikt som at å linke ABB til FRP var værre enn Utøya. Dette skjedde dager etter angrepet. Og for dem som har glemt det, ABB har en fortid i partiet. Det betyr selvfølgelig ikke at FRP kan holdes ansvarlig for det som skjedde på noe som helst måte, men de kan heller ikke undergrave det faktum at de tilbyr den mest ytterliggående politikken i dette landet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 FrP er det partiet som appellerer til de høyreekstreme. Det er ikke akkurat noen hemmelighet at de har tjent hauger av stemmer på å nøre opp under fremmedfrykt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Akkurat den uttalelsen til Siv Jensen synes jeg er litt dårlig gjort å trekke frem nå. Hun sa forresten ikke at det var verre, men like ille, og hun ba etterpå instendig om å ikke bli tolket på den måten. Det var bare et par dager etter terroren, hun var kjempesliten og fikk et overrumplende spørsmål. Jeg er IKKE fan av verken Siv Jensen eller FrP, men jeg skjønner at det ikke alltid er like lett å stokke ordene i absolutt alle situasjoner. Synes hun skal få litt menneskelig kred, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Den føyer seg bare inn i rekken av merkelige / lite gjennomtenkte / ufølsomme / dumme osv osv osv kommentarer fra det partiet der. Det burde het tilbakeskrittspartiet, for makan til vrøvl de klarer å lire av seg gang på gang på gang vitner ikke mye om progresjon eller fremskritt i alle fall. Og selvfølgelig beklager de. Det gjør dem jo, gjerne med en tåre i øyekroken som bedyrer dems uskyld og at de virkelig mener det og med en undertone om at det egentlig er pressen sin skyld da de alltid blir feilsitert og misforstått av den fjerde statsmakt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor er det dårlig gjort å trekke frem andre dårlige uttalelser fra FrP? De er Norges nest største parti og bør snart lære å oppføre seg. Andre partier har ikke de samme problemene med toppene i partiet. Hi
Velvet Belly Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Dette er jo klassisk Frptaktikk, å drukne en skandale i annen støy. De forsøker alltid å innta offerrollen, og velgerne biter på... Og at Per Sandberg nå prøver å ro er jo helt absurd, "sa jeg at bilen var rød? Ånei, Ånei, var jo ikke det jeg mente i det hele tatt, jeg ber ydmykt om unnskyldning for at jeg ga inntrykk til at bilen var rød, ojojoj". Jeezes!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Trekk gjerne frem andre uheldige uttalelser fra FrP, det er nok å ta av. Jeg har mye imot partiet, og ville ikke ha stemt på dem om jeg sto i brann. Men jeg synes akkurat den uttalelsen fra Siv Jensen bør få ligge. Det var så åpenbart at det bare var en uheldig formulert setning, ikke hennes mening.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #19 Skrevet 24. november 2011 Det var FrP Breivik var medlem av, ikke Ap. Og ja, han meldte seg ut fordi han ikke syntes de var ytterliggående nok, men det viser jo hvor mennesker med ekstreme holdninger velger å vende seg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #20 Skrevet 24. november 2011 De er heldigvis ikke Norges nest største parti lenger, det er nemlig høyre!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #21 Skrevet 24. november 2011 Jeg syns det er pinlig at ett så stort parti driter seg ut igjen. Håper snart velgerne dems skjønner at det sitter en gjeng idioter på toppen her, og endel litt lenger nede som gjør som de vil. FrP har en lengre merittliste på vold og sexskandaler enn noe annet norsk parti. Hvorfor fortsette å forsvare dem? Hi
Iiiiik Skrevet 24. november 2011 #22 Skrevet 24. november 2011 Det er jo interessant at FrP ønsker å bruke mot AP at de fortsatt snakker om Utøya. De har ikke lov til å "spille" på tragedien. Det er komisk at det kommer fra et parti som gjennom hele sin levetid har spilt på "Når FRPere gjør noe negativt, får det større oppslag enn når andre gjør det samme" og annen "alle er dumme mot oss"-argumentasjon. Jeg smiler for meg selv av at de hele tiden ødelegger for seg selv, hele tiden minner oss på at de er en nokså dum gjeng og at de ikke har stort annet å spille på enn fremmedfrykt og egoisme. La dem holde på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå