Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Kunne vel heller tatt en gjennomsnittsfamilie, er vel ikke mange familier som har 80.000 utbetalt hver måned?? Dessuten er det ikke mange som har råd til en slik bolig og hytte som denne familien har. Ikke kunne jeg latt min datter svi av over 11.000 på en måned heller. Håper neste familie er mer gjennomsnitt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Synes det var et kjempemorsomt program, ihvertfall denne ungen fikk seg jo en oppvåkning når hun fikk se hva ting egentlig koster... Måtte le flere ganger jeg, av denne sinnsykt bortskjemte tenåringen som synes det sugde skikkelig å betale regninger Men enig med deg, ble litt facinert av at de svei av 76.000,- uten at det var noe spesielt den måneden liksom. Det er nesten det dobbelte av hva vi bruker selv om vi også har fire barn... Skjønner jo at de ikke kan ta en familie som virkelig sliter med økonomien, men en mellomting kanskje?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg likte programmet i seg, men jeg ville også hatt en mer gjennomsnittlig familie. Mammaen fikk jo nesten fnatt når hun ikke kunne shoppe på en måned!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 De kunne nok ha valgt en mer gjennomsnittlig familie ja. Hadde vært morsomt å prøvd det her i huset, tenåringen vår tror penger vokser på trær og kan ikke forstå hvorfor hun ikke kan få alt hun vil ha! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå