Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid. "Problemet" er at jeg ikke har fast jobb, kun et vikariat som varer ut neste år. Etter planen vil jeg gå ut i permisjon i juni. Hvordan blir det da? Får jeg svangerskapspenger som normalt? (har vært i jobb i mange år). Men når permisjonen er over, så har jeg ingenting å gå tilbake til. Tør vi å ta den risikoen? Samboer har opp mot 900 000 i årsinntekt, så vi skal klare oss for en periode, men vi er avhenig av mine 400 000 for å leve som idag. Er så redd jeg ikke får jobb igjen!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Du får så mye permisjonspenger som du har opptjent, men vikariatet venter ikke på deg. Du har jo flere mnd å søke på nye jobber da.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Ja du får svangerskaps penger..og da regner de fra de 6 siste mnd du har jobbet. Når du er ferdig med svangerskapspermisjonen..må du vel begynne å søke på jobb..el ta deg en midlertidig en! Ps: GGratulere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå