Gå til innhold

Omgangssyken - men hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster på 6 år har omgangssyken. Hun ble dårlig mandag kveld, kastet opp natta gjennom og tidlig på morgenen tirsdag. Så var hun i "fin form" (dvs slapp, sliten, men ikke oppkast) til i dag tidlig. Da var det på'n igjen med diare og oppkast. 8 timer senere kastet hun opp igjen... Vet at det går omgangssyke med både diare og oppkast, men jeg synes det er så rart at hun holder på så lenge og har så store opphold så jeg er litt bekymret. Hva tenker dere? Bør jeg ringe lege for å utelukke andre ting? Eller har jeg blitt en hysterisk mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg syns du skal ringe. Så slipper du ihvertfall å gå å bekymre deg for at du IKKE gjør noe. Og at du kan får det ut av verden..go bedring til jenta di!

Skrevet

Ser ann formen i morra tenker jeg - hvis hun fortsatt er i like dårlig form ringer jeg legen og hører hva jeg skal gjøre. Som regel er det vel slik at man kaster opp i et døgn +/- så er litt bekymret nå. Uff - ikke gøy når de små er syke...

Skrevet

Hvis almenntilstanden er ok..at hun reagerer når du snakker,svarer,drikker litt. Så er d greit.

Nei det er ikke morsomt med syke små..ring imårra du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...