Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg er 31 år, og har to barn, det yngste er 5,5 år. Hvis jeg klemmer på brystene mine, gjør det vondt. Det er omtrent samme følelse som i puberteten. Det varierer litt gjennom syklusen min hvor vondt det gjør. Er dette egentlig normalt? Snakket med en venninne om det, og hun hadde aldri hatt vondt i brystene siden puberteten, bortsett fra ved melkespreng.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Mine gjør ikke vondt. Kan du være gravid?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Nei, jeg er ikke gravid. Det har alltid vært slik.Jeg har relativt faste bryster, selv etter mer enn tre års amming til sammen. Det er det "harde" inne i brystene som gjør vondt. Antar at det ikke er farlig, siden det alltid har vært slik, men lurer litt på hvorfor det gjør vondt. hi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Sånn har jeg det fra eggløsning fram mot mensen, har ikke tenkt at det er noe uvanlig i det...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Slik hadde jeg det i alle år før jeg ble gravid. Da forsvant det:) Fikk vondt fra omtrent da jeg hadde eggløsning, helt fram til da mensen kom. Da slapp det taket. Det var såpass mye at det var ubehagelig å ligge på magen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Men det er slik hele tiden. Også nå som jeg går på p-piller, merker ingen forskjell fra da jeg ikke gjorde det. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå