Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Vi har vært samboere i 3 år. Begge har lappen, ferdig med utdannelse, økonomien er god, vi har begge lappen og bil.. Vi eier en leilighet (vi ønsker å flytte til sommeren om vi får lån, til noe større). min samboer har 100% fast jobb. jeg har foreløpig 100% fast vikariat (jeg venter på noe fast, men det kan ta opp til 8mnd)... vi ønsker oss barn. det meste er i boks, untatt jobben min (bosted er ikke noe stress da vi eier, er bare litt trangt).. er det egoistisk å planlegge barn nå, når alt ikke er helt i boks? Noen mening? (litt spennende å høre hva dere tenker bare om det jeg har skrevet om oss). Hilsen J26
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Egoistisk?? Nei, ikke i det hele tatt! Kjør på frøken! Dere er jo voksne og har det bra?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Det passer aldri å få barn..men de kommer Og det er jo bare suuuupert uansett! Homp ivei!2
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Nei. Jeg synes det høres ut som dere har det meste i boks. Litt som oss da vi fikk vår første, bare at det var jeg som hadde fast og mannen som gikk i vikariat. Ordnet seg fint det, nå ha begge faste stillinger, bor i en diger halvpart og har to flotte unger :-) Dere er absolutt på "rett plass i livet" til å få barn!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Nei, det synes jeg ikke Vi har barn og jeg har ikke fast jobb engang. Er kun deltid, men vi klarer oss og barnet har alt det trenger. Vi eier leilighet og bil og mannen har fast jobb så når vi helt fint kan ha barn uten at det er egoistisk kan dere helt klart få det og
☆☆☆ Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Nei, man trenger ikke ha absolutt alt på plass. Her kommer nurket i mars, vi bor i leigd leilighet som er alt for trang allerede før jenta kommer og vi kommer ikke til å kunne kjøpe noe på et år eller to. Likevel planla vi å få barn (og brukte en liten evighet på å få det til). Det er ikke så viktig for meg hvordan vi bor, bare vi ikke bor i et helseskadelig miljø...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Vi hadde det likt. Jeg var sikret et års vikariat der jeg jobbet, så vi bestemte oss å kjøre på i september. Måneden før fikk jeg vite at jeg fikk fast stilling likevel, så jeg ble altså gravid 1 mnd etter det! Følte litt på det ovenfor arbeidsgiver med en gang, men vi hadde jo planlagt å prøve likevel. Kanskje du er like heldig! ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Absolutt:) vi er jo voksne og har det bra sammen:) jeg snakket med noen venner om disse "planene". de fikk nesten bakover sveis over at vi kunne planlegge dette nå. siden jeg ikke har fast jobb.. fordelen er at jeg er sykepleier så jobb får jeg nok uansett når jeg kommer tilbake fra perm. dilemaet er bare at jeg elsker arbeidsstedet mitt, så vil helst tilbake i DEN jobben på samme avd som jeg er i nå etter permisjon evt.. hehe ikke så greit altid:p men det tar som regel tid å produsere barn også, så jeg ser for meg at jeg har veldig god tid til både å flytte og få fast jobb:) hi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Kjære HI Skulle ønske jeg tenkte som deg den gang. Kjør på!! Dere er klare, og mer enn det:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå