Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hvor lang tid tok det fra den gikk til fødselen startet?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Med førstemann gikk den på onsdag og det endte i ks på søndagen 17 dager på overtid, for han ville rett og slett ikke ut, koste hva det koste ville. Nummer to kom dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Den gikk litt og litt i 2 uker helt til siste rest kom ut og da kom det jaggu unge ut også noen timer etterpå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Første gangen, 12 timer etterpå. Andre gangen, vannet og slimproppen gikk samtidig.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 fødselen startet dagen etter at proppen gikk
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Vannet ble tatt 12 timer etter at slimproppen gikk. Da hadde jeg hatt rier i noen dager og hjerteaktiviteten til barnet var dårlig når jeg kom inn til sjekk. Ca 6 timer etter at vannet ble tatt kom barnet etter litt om og men..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Slimproppen gikk på tirsdag, vannet gitt på torsdag og da bar det rett på operasjonsbordet, 5 dager før det planlagte snittet
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Opplevd at den har gått ved 3 av svangerskapene. Alle fødslene startet 3 dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå