Gå til innhold

Dere som opplevde at slimproppen gikk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra den gikk til fødselen startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann gikk den på onsdag og det endte i ks på søndagen 17 dager på overtid, for han ville rett og slett ikke ut, koste hva det koste ville. Nummer to kom dagen etter.

Skrevet

Den gikk litt og litt i 2 uker helt til siste rest kom ut og da kom det jaggu unge ut også noen timer etterpå :P

Skrevet

Første gangen, 12 timer etterpå.

Andre gangen, vannet og slimproppen gikk samtidig.

Skrevet

fødselen startet dagen etter at proppen gikk :)

Skrevet

Vannet ble tatt 12 timer etter at slimproppen gikk. Da hadde jeg hatt rier i noen dager og hjerteaktiviteten til barnet var dårlig når jeg kom inn til sjekk. Ca 6 timer etter at vannet ble tatt kom barnet etter litt om og men..

Skrevet

Slimproppen gikk på tirsdag, vannet gitt på torsdag og da bar det rett på operasjonsbordet, 5 dager før det planlagte snittet ;)

Skrevet

Opplevd at den har gått ved 3 av svangerskapene. Alle fødslene startet 3 dager senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...