Gå til innhold

hva skriver man i en vitne forklaring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min skal skrive en slik for meg nå. denne skal leveres til nav.

 

lurer litt på hva som er viktig og få med??

 

gjelder en jobb jeg sluttet i pga mobbing fra sjefene, og andre ansatte.

 

hvordan skrive en slik??

 

aldri gjort det før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sånn som dette?

Jeg bekrefter at min kone Angelica Olsen har blitt mobbet på arbeidsplassen gjennom fire år.

Mobbingen startet med blabla.

Mobbingen innebar blabla.

Jeg har sett at hun har tatt kontakt med (blabla) og forsøkt å få hjelp.

Og gått med saken til (blabla) uten å få noen hjelp der.

 

... og ellers andre vesentlige ting han har å si om mobbeperioden eller om din arbeidsevne.

Skrevet

det heter forøvrig vitneforklaring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...