Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 mannen min skal skrive en slik for meg nå. denne skal leveres til nav. lurer litt på hva som er viktig og få med?? gjelder en jobb jeg sluttet i pga mobbing fra sjefene, og andre ansatte. hvordan skrive en slik?? aldri gjort det før.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Noe sånn som dette? Jeg bekrefter at min kone Angelica Olsen har blitt mobbet på arbeidsplassen gjennom fire år. Mobbingen startet med blabla. Mobbingen innebar blabla. Jeg har sett at hun har tatt kontakt med (blabla) og forsøkt å få hjelp. Og gått med saken til (blabla) uten å få noen hjelp der. ... og ellers andre vesentlige ting han har å si om mobbeperioden eller om din arbeidsevne.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 det heter forøvrig vitneforklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå