Gå til innhold

Typisk at jeg skal på fest to dager etter jeg testet positivt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lenge snakket om at jeg har så lyst å ta meg en fest sammen med kollegene mine. (Sikkert et halvt år.) Nå skal vi endelig ut sammen på fredag, og jeg testet positivt i dag... Hvordan skal jeg klare å lure meg unna at jeg ikke drikker alkohol når vi skal spise et sted der kelnerne går rund og spør hver enkelt hva de vil ha??

Må vel være litt smart da.. Hmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hehe, der har vi samme problemet.. er ikke så lenge siden jeg testet positivt, og jeg skal på julebord med mannen og hans kollegaer!:P vi bor i ei lita bygd så ryktene går fort!

 

Flaks at det ikke er mine kolleger da, siden jeg da kan bruke unnskyldninga at jeg skal på jobb tidlig på søndag ellerno :)

 

Du får si at du har fått halsbetennelse og går på antibiotika ellerno.. selv om den kanskje er lett gjennomskuelig ;)

 

Lykke tiL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme problemstilling. Testet positivt i dag og julebord med jobben i helga. Hvordan gikk det? Fikk du noen bemerkninger? Tenkte å bruke sønnen min på 13 som unnskyldning. Si at mannen er ute å reiser, og at sønnen min på 13 er hjemme alene, ergo inegn alkoholinntak. Er i utgangspkt. ikke noe stordrikker heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Jeg ble ferska...

Tenkte å gå til baren og bestille en alkoholfri øl uten at noen merket det, men da kom servitøren og sa at jeg skulle sette meg igjen, og at hun skulle komme og ta bestilling. Jeg satt helt på enden så jeg prøvde å si "En alkoholfri øl" så lavt som mulig, men da ropte hun ut "EN ALKOHOLFRI ØL??!" Jaja, så da var det ei som kom og spurte meg. Har ikke tenkt å fortelle det til foreldre og søsken før om noen uker, men nå vet altså i alle fall en kollega det... Håper jeg kan stole såpass på henne at hun ikke plaprer så høyt om det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...