Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Ingen andre enn meg som faktisk likte dem? Er de å få kjøpt fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Er du gal? De feite klumpene mellom beina?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Synes de var veldig myke og gode, behagelige. Brukte dem ikke når jeg skulle ut men som nattbind osv. I motsetning til Always sine som var klamme og ubehagelige, og ofte brettet seg innover og limet ble sittende fast i huden - usj :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Feite klumper som ikke gir annet enn lo i dåsa. Usj!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 De har tilsvarende bleier på apoteket, men de heter Tena. Finnes fra truseinnlegg til maxibleie.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Du får ennå kjøpt de. Uunnværlig etter fødsel. Og de eneste bindene som ikke gir meg sopp... Som noen andre over her sier, det blir ikke klamt med de. Tror det er derfor jeg unngår sopp med de.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Eneste bindet jeg har fått utlevert på legekontoret etter vanlig GU iallefall...Skulle tro de (DAMENE) som jobber der er 90 +++ Tror nok du får kjøpe dem!! I "velassoterte" butikker HAHA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå