Gå til innhold

Null sexlyst?


Anniemor_91

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på en ting som kanskje mange syns er litt "teit"..

Er det flere enn meg her som har null sexlyst i det siste? Etter at jeg fant ut at jeg var gravid og begynte å kjenne det jobbet nedi magen, har jeg ikke har lyst på sex i det hele tatt. Jeg vil gjerne tilfredsstille samboeren min, men jeg føler at det blir litt ubehagelig også.. Siden jeg ikke føler meg helt vel når vi har sex. Noen som har noen erfaringer med dette? Håper dette er noe som går over snart..

 

Ellers syns jeg det er kjempe moro og følge alle andre som skal ha barn i Juni 2012. Vi har en kjempespennende tid foran oss alle sammen :D

Håper det hadde vært mulig å bli litt bedre kjent med noen i samme alder og evt rundt samme sted i landet ;)

 

Hilse Annie, 20 år fra Brandbu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Annie! Det med dårlig sexlyst kan jeg skrive under på. Har jo såå dårlig samvittighet :-(. Men så dårlig form som jeg er i. Og har vært i i 5 uker er sex utenkelig... Får bare håpe som du sier at det går over, for stakkars samboer kan jo ikke holde ut til sommern :-P.

Artig og se en herfra forresten ;-). Litt eldre enn deg (29) men bor på Jaren :-). Når har du termin? Kanskje vi treffes på noe måte etterhvert :-). Jeg ble kjent med mange Hadelendinger sist graviditet her inne. Vi var 7 stk innflyttere som arrangerte treff, og vi møttes jevnlig i hele graviditeten og en stund etterpå :-). Var artig og ha fler i samme situasjon rundt seg :-). Kanskje vi kan "fiske" opp flere i nærheten her etterhvert :-) . Har forresten termin 19. Juni og har en sønn fra før på 4 1/2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste her! Dårlig samvittighet ja.. Huff.. Får håpe dem slipper å holde ut så lenge ja :P he he..

Ja, det var moro at det er flere hadleninger her ;) Ikke så mye eldre da :P

Jeg har termin den 26. Juni jeg ;) Det hadde vært kjempe moro og fønni flere herfra, så vi kunne evt ha møttes og hatt jevnlig kontakt gjennom denne tida ;) Sønnen din er jo i fin alder han nå da. Gleder han seg til å bli storebror eller? :)

Men siden du er fra Jaren.. Veit jeg hvem du er da eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror nok ikke du vet hvem jeg er. Er som sagt innflytter, fra Oslo. Bodd her i 5 år, kjenner ikke så mange yngre enn meg, men har nok sikkert noen felles "bekjente" kanskje :-). Ikke så mange som vet at jeg er gravid enda heller, bare noen gode venninner og mamma :-P. Sønnen vår vet ikke at han skal bli storebror enda stakkars. Men vi tenkte kanskje fortelle i helgen til han og svigermor, så da blir det vel snart også facebooktema og da er det jo ikke hemmelig lenger :-P. Blir litt godt det og :-). Vil jo helst SKRIIIKE det ut :-P. Men håper vi finne flere her oppe som vil bli kjent da :-). Er veldig koselig og treffes innimellom og skravle litt babytull :-P. Og etterhvert få litt trilleturer sammen og sånn :-) må prøve og få til det :-). Du er fra Jaren/Brandbu opprinnelig el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det. Jeg som er litt fjern :P Siden det er på Hadeland vi bor, er det nok sikkert noen feller bekjente ja ;)

Jeg skjønner den :) Jeg fortalte det først til de nærmeste også, men plutselig var det "offentlig" på facebook og da visste jo alle det.. Og det er noen uker siden.. jeg syns sjøl det var for tidlig, men det var ikke så mye mer enn å takke på gratulasjoner og svare på spørsmål fra alle :P Blir spennende å fortelle det til sønnen deres da. Han blir sikkert glad :) Ja, man vil jo helst skrike det ut ja. Det er helt klart! :) Det hadde vært kjempe koselig om det var flere hadleninger her ja. Så vi kan, som du sier, trille turer og treffes og skravle litt både før og etter fødsel. Jeg syns iallefall det, så kan vi prate litt erfaringer og annet spennende. Jeg er jo forsåvidt ganske ung, og har ingen fra før, så jeg syns det er veldig spennende å prate med andre om det ;) Jeg er fra Brandbu opprinnelig ja ;) Så jeg er en ekte hadlening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...