Gå til innhold

Febersyk/forkjølet 2 åring - butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å ta med seg en syk unge i matbutikken?

Hun er forkjølet med litt feber, men ellers god allmenntilstand. Mannen er bortreist hele uken, og må dessverre komme meg en tur i butikken i morgen. Fikk ikke akkurat hamstret på forhånd, fordi sykdom er ikke noe man planlegger. Har ingen som kan være her sammen med den lille, så hun må bli med.

Er det uforsvarlig både ovenfor andre (som kan bli smittet) og det syke barnet?

Ville dere tatt en kjapp tur til butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om humøret er fint og hun har litt energi så ville jeg dratt i butikken. Skriv handleliste og prøv å vær rask.

Skrevet

Ja hadde jeg gjort. Er alenemor selv, å kan jo ikke gå flere dager uten mat og andre ting. Det et jo en kjapp tur, å hun trenget jo ikke opp i ansiktet på folk.. Ser jeg null problemer med. Tipper det et mange syke voksne ute. Mange voksne tar jo bare paracet å går på jobb å alt..

Skrevet

Nei.

Jeg er en av dem som har store problemer pga folk som går ute syke, gjerne mens de nyser på folk, snørrer og tar på alt de ser.

Dette setter store begrensninger for meg om min familie, og jeg vet vi ikke er de eneste. Jeg syns det er uforsvarlig.

Skrevet

Takk for svar alle tre!

Tenker også at man ikke skal dra med seg sykdom ut av huset, pga de som kanskje tåler det dårligere enn oss. Men mat (og ikke minst dopapir) må vi ha, så får se om vi finner en løsning på det i morgen.

HI

Skrevet

Ta henne med og la henne sitte i vogna evt. handlevogna mens du handler med et lite teppe rundt seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...