Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg har nå en hund som både er min og min mors. Jeg har sagt til henne at jeg ikke orker å ha hunden på fulltid lenger da det blir for mye for meg. Nå fikk jeg akkurat vite at mamma har gitt hunden Imovane på nyttåraften siden han er redd for raketter. Han blir redd og gjemmer seg osv, slik som andre hunder som er redde for raketter, men jeg mener at å gi en hund Imovane som er beregnet på voksne mennesker er helt feil! Jeg vil ikke sende han til henne nå. Er det noen fler som har peiling på dette? Jeg har rett til å nekte henne å ha hunden nå, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Ja, om hun tar slike sjanser uten å vite hva hun driver med har du rett til det ja.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Foreslår at du lurer i henne et par tidlig på juleaften...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Da hadde hun bare blitt strålende fornøyd tenker jeg. Hun bor i utlandet også så det er uaktuelt å sende han ned. Skal snakke med dyrlege osv i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå