Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Og hva slags fristelse? Jeg sliter veldig med å falle for fristelsen til sjokolade... Men MÅ holde meg unna. Spiser for mye godt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Flere ganger hver dag. Fristelsene er Cola Zero og sjokolade. Heldigvis blir jeg fornøyd med et glass cola og et par sjokoladebiter pr gang.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 hver dag.. En halvliter Pepsi Max om dagen... Må ha det, bare må ha det
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Faller støtt for fristelsen av nøtter, sjokolade, og sex med eksen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Pepsi max her også, en haug hver dag. Men har heller ikke som mål og holde meg borte. Ellers faller jeg for fristelsen å bare ta et kakestykke til eller en bolle til når det blir tilbudt eller jeg har laget selv. "bare en til" =/
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg faller for fristelsen og kjøper eller bestiller klær til barna flere ganger i uka, selv om jeg har dårlig med penger. Pengebruken går heldigvis ikke utover regninger eller mat. Har litt kontroll.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Spiser godteri hver dag, og drikker flere liter brus om dagen:o
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Jeg er dårlig på å begrense matinntaket...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 faller for fristelser daglig jeg. Drikker perpsi max hver dag hele dagen:p sjokolade og annet snop, chips.. jupp. Er svak:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå