Gå til innhold

nappe i laksen??!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hadde dere tenk i denne situasjonen,,,

jeg og mannen har bosatt oss hos min mor i en midlertidig periode nå. hun har forholdsvis liten leilighet så det er vanskelig å være spess intime uten om etter vi har lagt oss, MEN, idag så dusjet mannen min etter jobb og jeg måtte på do.da jeg kom inn på badet så ser eg han stå der å ronke.og jeg måtte le så nektet han helt. vet ikke om jeg overreagerer men det føltes så unaturlig,han har ALLTID sagt det til meg om han er kåt,ALLTID. hvordan skal jeg tolke dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min ronker ofte i dusjen. Er nok noe med den såperonken som er digg :) Tror ikke det har noe å si i det hele tatt. La han nå kose seg ;)

Skrevet

hahaha,tenkte det selv, men det bare er så uvant at han ikke sier at han vil ha noe,hmm

Skrevet

Du skal tolke det dithen at mannen din har et sexliv med seg selc som ikke angår deg i det hele tatt.

Skrevet

Mannen min runker også ofte i dusjen :)

Kan hende mannen din gjør det ofte eller at han gjorde det fordi det er for trangt der til å være intim med deg med tanke på moren din :)

Skrevet

hva mener du med det?

javel?det du ikke skjønner er at vi er unge og jeg har aldri opplevd dette med han,vi har hatt en lang tung periode med mye krangling og masse løyner og svik, dette gjør meg da bare usikker på om han ikke vil ha meg lenger på den måten?han sier jo alltid ifra hvis han er kåt :|

kanskje jeg overreagerer :/ men blir så usikker med alt annet som foregår

Skrevet

18:03 det var det jeg håpet grunnen var.føler meg lite tiltrekkende om dagen også med den svære magen min :)

den siste var til hun andre

Skrevet

Ja, du overreagerer. Men hvorfor har dere presset dere inn hos moren din? I hennes lille leilighet?

Skrevet

kjæresten min runker i dusjen nesten daglig, og han forteller meg da ikke om det :P

har du et kontrolleringsbehov?

Skrevet

hun har vært dårlig i en periode nå hvor hun trenge folk rundt seg, men vi skal flytte hjem igjen iløpet av desember hvis alt går greit :)

Skrevet

nei, absolutt ikke, men jeg er som sagt veldig usikker på ting om dagen,vi har hatt det litt vanskelig.og jeg er som sagt ikke vant til at han gjør sånn siden han alltid kommer til meg når han er kåt.

da har jeg nok overreagert :)

Skrevet

Onani har lite med partneren å gjøre. De fleste har behov for å onanere selvom de har et godt sexliv.

Skrevet

menn blir kåte mange ganger om dagen ;)

Skrevet

Det er ikke alltid man gidder involvere den andre part når man blir kåt. Noen ganger er det fint å kunne ordne opp på egenhånd. Da slipper man gi noe tilbake til den andre. Er ikke noe tegn på at man ikke blir kåt på partneren sin det.

Skrevet

Mulig han blir kåt over å ha mora di tilstedet.

Skrevet

Både jeg og mannen onanerer i dusjen, og vi forteller ikke hverandre om det når vi har gjort det ;)

Det er virkelig helt normalt altså, har ingenting med deg å gjøre i det hele tatt. Han trengte bare en utløsning, ikke sex.

Skrevet

Gudbedre, jeg hadde blitt sur om mannen min krevde at jeg rapporterte til ham hver gang jeg onanerte. Det er privat, og er noe man gjør helt uavhengig av sexlivet ellers.

Skrevet

jeg har jo ikke krevd det, jeg er som sagt mange ganger nå bare ikke vandt til det igjennom alle årene vi har vært sammen. så da lurte jeg på om det er meg .

Skrevet

ok..`? veldig utfyllende svar

sikkert samme person som nevnte noe om moren min lengre oppe

Skrevet

Du sier: "jeg har jo ikke krevd det, jeg er som sagt mange ganger nå bare ikke vandt til det igjennom alle årene vi har vært sammen. så da lurte jeg på om det er meg . "

Jeg svarer: "Ja, det er deg."

Skrevet

What! Må han be om tillatelse før han driter også eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...