Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Kjenner ei som går på sosialen for ho gidder ikke jobbe. Det har hun sagt selv i alle år at ho ikke ser noe behov for å jobbe når ho kan være hjemme. Nå har hun fått seg silikonpupper og ingen kunne fatte hvordan ho i det hele tatt kunne få råd til det. Mannen spurte kameraten sin som omtrent bor hos henne. Han sa hun har fått det gjennom NAV! WTF? Lurer på hva ho har skrevet på søknaden at ho egentlig trengte alle de pengene til ...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Hæ? Kan man låne penger av Nav? trodde ikke det var mulig jeg? Eller har du søkt fordi det plaga henne så fælt at hun hadde små pupper?? ( synes egentlig det er latterlig at staten betaler for at noen skal få silikon pupper men. Selvsagt unntak når det er snakk om sykdom som kreft og lignende da!)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg har da ikke søkt noenting Men tror ikke det var lån nei! Ho trengte vel "støtte" til noe annet tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 hahah hun mente jeg selvsagt! Tragisk at noen lyver og snylter sånn. Blir litt sur for det egentlig siden andre folk trenger faktisk den hjelpen innimellom.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Jeg blir også sur. Når jeg mista jobben fikk jeg ikke en dritt hjelp fra NAV for jeg hadde ikke tjent nok til dagpenger og mannen min som da kun var min samboer skulle visstnok forsørge meg med sine 14.000 i mnd. Vi hadde ikke penger til mat omtrent siden jeg ikke fikk noe hjelp. Fikk ikke tilbud om jobbsøkerkurs engang. Så jeg blir sur når folk får penger til sånt og andre sitter i saksa og ikke har penger til mat engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå