Gå til innhold

Slette han på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen snakker STYGT om min kjæreste og utseendet hans. Sier at han er stygg osv. Så presterer han etter det å si at han ønsker vi skal få bedre kommuniksjon imellom oss. DRITTLEI av hele fyren. Vet dette høres veldig barnslig og teit ut av han, men når han har ny kjæreste han og bør han vel strengt tatt ikke snakke stygt om min? Skal jeg slette han? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare sjalu. Selv om han har ny kjæreste så synes han ikke noe om at du har det.

Skrevet

Snakker han styggt om han på facebook så ja slett han, skjønner ikke hvorfor man skal ha exen på facebook om man ikke er venner etter bruddet.

Jeg har faren til mine barn der men han ville aldri finne på å si noe styggt eller negativt en venn eller partner av meg og jeg ville ikke gjort det mot han,

Vi legger oss ikke opp i den andres liv om det ikke er noe som vi ser er dårlig for barna da sier vi hva vi mener.

Men om skulle være nedlatende mot mine venner eller mitt valg av partner hadde jeg valgt at han ikke fikk se hva jeg har på facebook

Skrevet

Slett han så lenge du føler for å ikke ha han der på lista de. Ditt valg.

Skrevet

Han skriver til å med ¨på chat for å skape en krangel. Huff, syns synd i dama hans når han ikke er kmmet seg videre. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...