Gå til innhold

Skryt til A-hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de fortjener skryt!

Jeg har gått på kontroll dit i mange md,og har tildags dato aldri møtt ett surt menneske der nede- så hyggelige,og sammarbeidsvillige at jeg gleder meg stort til hver gang jeg skal nedover- alle sammen - fra hun blide damen med det mørke håret som sitter i skranken,til sykepleiere,og leger...Stor takk skal de ha for å ha gjort mitt svangerskap til en reise i gledens fortegn(og, det var INGEN selvfølge)

Nå, er det ikke mer enn 21 dager til termin,og det er nesten så jeg blir litt trist med tanken på at jeg ikke trenger gå dit mer.

Takk A-hus :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne! Har bare godt å si om A-hus!

Skrevet

jeg har gått til kontroller og født både på ullevål og Ahus og skulle jeg gi meg på dette igjen så ville jeg helt klart valgt ahus.

På ullevæll møtte jeg noen hygglige menensker men syntes mange var fryktelig sure og stressa. På ahus følte jeg meg sett og ivaretatt på en helt annen måte

Skrevet

hadde en flott opplevelse på ahus, og jeg er superkritisk.

Skrevet

Ahus er fantastiske!!!

Jeg fikk oppfølging der som ikke engang var medisinsk nødvendig i mitt andre svangerskap, de gjorde det mest fordi jeg bekymret meg så mye tror jeg.

Har født to barn der og har hatt fantastiske jordmødre begge gangene, og har følt meg veldig godt ivaretatt på barsel.

Er full av ydmykhet og takknemlighet ovenfor de fantastiske menneskene jeg møtte på Ahus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...