Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 At deres mann var villig til å være utro? Jeg ble kontaktet av en mann, vi er begge gift å har barn. Denne mannen ville på død og liv være utro med meg. Jeg sa at dette var jeg sterkt imot, ikke bare fordi han ville jeg skulle være utro mot min mann, men at han som også er gift vil gjøre dette mot sin kone og små barn.. Da jeg satte meg på bakbena, gjorde han alt for å overbevise meg om at dette var det beste for oss og ingen skulle vite om det. Han bor like ved gardermoen og jeg i Trondheim. Men det så han ikke på som noe problem. Han skulle betale flybillett for meg, slik at han bare kunne hente meg på gardermoen og kjøre meg hjem til han. Der skulle vi kose oss og ha sex i dobbeltsenga til han og kona, mens kona var på nattevakt og barna sov i rommet ved siden av.. Jeg ville ikke ha noe med han å gjøre, men han var desperat.. Lurte på om ikke han kunne komme til Trondheim å overnatte på hotell med meg der, osv.. Dette skulle ingen ende ta.. Til slutt sendte jeg han en link på mail om noe: "Hvordan ser du at din mann er utro" /"vil du være utro, hva gjør det med din familie" osv.. Da fikk jeg endelig til svar at han ikke ville gjøre det uansett... Men dette gnager på meg.. og det irriterer meg at folk kan oppføre seg slikt, å vil gjøre dette mot familien.. jeg vet hvem kona er og tenker mye på henne.... har hun villet vist hva hennes mann driver med tro...?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 At han ikke ville være utro likevel...Da tenker jeg: Testet han DEG eller ble han forandret han plutselig mening da han fikk linken? Syns de ter bra av deg at du står på ditt, for jeg syns ikke at man elsker en person nok vist man velger å være utro:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 har du fortalt dn mann om dette?? du burde fortelle henne om det ja. men du burde også være åpen mot din mann ang dette. tror du burde starte i eget hjem, så kan du gå videre med dette.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 øøøøhhhh.... Hva i alle dager er dette for en "mann" da? Hjelpe meg, jeg slutter aldri å bli sjokkert! "best for dere" å være utro?? Herregud, for et argument... Nei HI, stå på ditt, du men bare en liten tanke; hva fikk han i det hele tatt til å prøve seg på akkurat deg? Har det vært mye flørting osv?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg syns han gikk så alt for langt... og synes det er synd på henne som er uvitende... For å prøve å overtale meg, sendte han meg bilder av seg selv om kuken sin.. skrev lange erotiske noveller nesten, om hva han ville gjøre med meg, hvor og hvordan, for å få meg kåt... Jeg synes hun skulle få vist det, jeg har hvertfall villet vite om min mann holdt på slik... Men jeg vil ikke ha noe med denne mannen å gjøre.. Hvordan kan jeg fortelle kona hva han har holdt på med, uten å røpe min indentitet? HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg fortalte alt til mannen min så fort det ikke var mer kontakt mellom meg å denne "hæslige" fyren.. Vi ble kjent gjennom jobb, jeg la fort merke til at han var betatt av meg, men jeg så på han som e flørtepus bare og brydde meg ikke.. før jeg fikk alle disse mailene... Til å begynne med, overså jeg dem, men da ble det bare flere og flere... Det værste er at selv om jeg vet at jeg gjorde alt det rette jeg kunne, og ikke gjorde noe galt, så har jeg dårlig samvittighet.. men det er vel ovenfor kona hans.. at hun ikke vet noe.. :/ Hva ville dere ha gjort? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå