Gå til innhold

Noen som har peiling på mobiltelefoner her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny mobil, trenger rett og slett tips til hvilken jeg burde velge.

Skal kjøpe uten abonnement, siden jeg liker å ha kontantkort og ha full peiling ;) Jeg bruker ikke mobilen til noe annet enn å sende meldinger, ringer sjelden (isåfall ringer folk meg.)

Har 8 mpx på den jeg har nå, så vil gjerne ha 5 eller mer på den nye, liker å ha mulighet til å ta øyeblikksbilde ;)

Ellers har jeg ikke noen kriterier utenom at jeg vil ha en av nyere type med touch.

Kan noen forresten forklare meg hva Android osv er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du ønsker en touchtelefon bør du nok gå over til et annet abonnement, for du kommer til å bruke den på internett. Og da bør du ha et ab med inkludert data. Da har du full kontroll. Med både android og ios (apple) kan du laste ned app for å overvåke bruk av telefonen.

Android er et operativsystem slik som windows er. IPhone har ios, og endel nokiatlf har symbian.

Der er et hav av telefoner å velge i nå, selv har jeg HTC, og er veldig fornøyd med den.

Om du går inn på f.eks telenor.no kan du huke av for hva som er viktig for deg. Siden kamera er viktig bør du styre unna iPhone =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...