Gå til innhold

Erfaringer med salg av vinterdress på Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut en dress for salg på Finn og fått null respons hittil. Andre ting jeg har prøvd å selge på Finn (vogner, barneseter, møbler, leker) har det vært stor pågang på i samme øyeblikk annonsen har vært lagt ut).

Er det ikke så poppis å handle klær på Finn? Det er snakk om en dyr dress, brukt en vinter og minimalt slitt, selges for godt under halve prisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper av og til brukt på finn. Om jeg har kjøpt en dress har det vært sammen med andre klær og da til en veldig lav pris for å brukes som ekstradress.

Hadde ikke kjøpt en til rett under halv pris selv om det hadde vært en Reima tec +

Skrevet

Skal jeg kjøpe brukt dress på finn, så må den være ekstremt billig.. og lite slitt selvfølgelig..

Kjøper liksom ikke en brukt reima tec til 500, når jeg kan finne en ny på tilbud til den prisen

Skrevet

Jeg har solgt mange dresser på Finn, og har alltid hatt god respons. Pleier å legge de ut til ca 1/3 av ny pris.

Tipper du tar for høy pris samt at du er for sent ute. Mange har kjøpt vinterdress for lenge siden

Skrevet

Jeg kikker mye på finn, men syns mange priser høyt. Feks Reimadress uten hette og slitte knær til 500 kr.. Når man kan kjøpe tilsvarende for 100 kr på bruktbutikk... Jeg kjøper gjerne på finn, men betaler sjelden mer enn 250 kr uansett merke på dressen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...