Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Har en sønn på 9 år som må med t banen for å komme seg på skolen. Idag hadde visst t banen bråstoppet og han fløy fremover og slo ansiktet i setekanten foran. Fikk seg en skikkelig blåveis og neseblodet rant. Fikk skikkelig vondt av han stakar
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 uff,stakkar... gå videre med det,det er jo helt uakseptabelt,kommunen eller bydelen må ta ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Uff, stakkar sier jeg også. Håper det var noen der som hjalp han. Enig med 1522, gå videre med saken. Det er ikke bare t-bane det er problem med, men bussene og trikkene også. Dørene lukker seg for tidlig. Har opplevd mange ganger at det både voksne og barn som nesten blir klemt mellom dørene. Spesielt ille når det er mange mennesker ombord.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Tror du seriøst at de som reiser med T-banen hadde spent på seg sikkerhetsbeltet? Og hva med alle som ikke får sitteplass? Spenne seg fast til veggen?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Oj stakar Håper det går bra med han. Huff skummelt altså når sånt skjer. Håper han fikk hjelp av noen snille folk. Jeg synes du bør gi beskjed til skolen. Er det ikke mulig å få taxi? Kommer kanskje ann på hvor langt ifra skolen dere bor.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Ja da går bra med han nå. Var en tur innom legen for å sjekke hjernerystelse men det så ikke ut til at han har fått det. Han fikk hjelp av en eldre mann sa han som hjalp han av t banen der han skulle av og ble fulgt opp til skolen. Han mannen snakket med ene læreren som var ute å hadde vakt så ringte de meg på jobben. Er jo ikke så mye skolen får gjort tror jeg. Aner ikke om han har rett til taxi. Har ikke hørt noe om det siden det er så bra kollektivtrafikk her vi bor. Men har blitt enig med sønnen min at han skal prøve å få satt seg med ryggen mot kjøreretningen hvis det er mulig. Det er jo litt tryggere kanskje. Det med setebelte var noe jeg skrev i frustrasjon. Skjønner jo at ikke det er mulig på en t bane HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 fordi setebelter gjør at man også må få et max antall plasse og det max antallet er samme som antallet seter i vognen. Bussene her har setebeltet siden det ble inførst ble det også ikke lov med ståpassasjerer. Det går rett og slett ikke opp i oslo om det er slik på buss trikk og tbane
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Det er hverken setebelter på t-bane eller tog. De risikerer ikke å kræsje i det daglige, ei heller å kjøre utenfor veien osv. Han var nok ekstremt uheldig, jeg har tatt banen hver dag i 20 år uten å oppleve noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå