cecilies mamma Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 tror endelig vi har klart det snart en uke over mens uka, noe vondt i korsryggen men ikke som når jeg har eller venter mens.. håper så inderlig, måtte fortelle et sted siden vi ikke kommer til å fortelle noe til familie og venner på leeeeenge enda
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 så spennende!=) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå