Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hva skal jeg gjøre? Hn får kun mme og jeg har hatt i malt. Synes så synd på babyen min!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Desom babyen fullammes så er det ikke forstoppelse. Hva indikerer at det er forstoppelse? Det finns mange ting å gjøre, men vi må vite mer enn at det er forstoppelse (i følge deg).
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Har prøvd og jeg har prøvd sykkelbevegelser og bena opp og ned
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Som sagt får hun kun erstatning. Hun har ikke hatt avføring på noen dager, er steinhard i magen og har tydelig vondt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Ta en q-tips med salve på, og stimuler forsiktig rett innen for anus med små sirkelbevegelser. Det setter igang tarmreflekser og kan hjelpe avføringen ut. Hvis dette ikke har noen effekt og det er bom stopp, bør du sjekke med apoteket hva de kan tilby.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Ta en telefon til helsestasjonen og hør med dem. Barn som bare får morsmlk trenger ofte ikke ha avføring mer enn en gang i uka, men hva som er normalen, eller behandlinger for flaskebarn vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Barn som kun får mme, bør ha avføring daglig i motsetning til barn som får morsmelk. Du kan kjøpe lactulose på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå