Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 I dag fikk jeg en gal telefonselger på røret på jobb. Har fridag idag men denne mannen har ringt så mange ganger at jeg måtte dra ned en tur. Han skulle selge meg telefonabannomang for tele 2 tror jeg. Da jeg sa at bedriften ikke ville ha, gikk han over til meg. Da jeg sa at jeg måtte få tenke på tilbudet hans, sa han at dette var en sikker avtale, at telefonsmatalen ble tatt opp og at han skulle sende en mld jeg kunne svare ja eller nei på. Dette synes jeg var greit, men DA damer, da ble han S U R. Dette er videre samtale; Han - Hva i helvette har jeg gjort som får deg til å si nei til en slik fantastisk avtale, det må jeg bare spørre om, for noe GRUNDIG feil må jeg ha gjort. Meg - Jeg trenger tid til å tenke på om dette er en riktig avtale for meg, da dere ringer fra flere opperatører hver dag.Det er mange avtaler. Han - Er ikke du en smart forettningskvinne da? Hva faen får deg til å tre inn i domhetens rolle, du har sikkert tatt mange smarte valg for å kunne ha bedriften oppegående. Så hva gjør at du velger feil nå? Meg - Som sakt har jeg flere å velge mellom og vil ta det rette valget for meg selv akkurat slik som jeg har gjort for bedriften min. Han - Jeg blir FAEN meg så sint å irritert på dere elendige mennesker som hivr ut penger av vinduet. Her jobber jeg med å sammle inn penger til døve unger i somalia på fritiden, så HIVER du ut sikker 4000 i året rett ut av vinduet, HVA feiler det dere??? Da la jeg på. Legger ALDRI på tlf, da jeg syns dette er frekt. Men da kjente jeg at nok var nok. mens jeg la på hørte jeg han ropte enda. i tillegg ringte han opp TRE ganger etterpå. Har aldri følt meg så trådd på av en telefonselger før.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 hehe.. Utrolig mange frekke telefonselgere ute å går. Skulle nesten ha anmeldt han der, han var jo skikkelig ufin og ekkel.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg bryr meg jo ikke om fritiden hans da! Fint at han gjør gode gjærninger. Men helt ærlig følte jeg at han bare sa noe for å si det. For å gi meg dårlig sammvittighet slik at jeg skulle si ja! HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Om ikke annet; send en mail til hans sjef og gjengi hva som skjedde. De er sikkert glade for å få vite det om de har "gale" telefonselgere hos seg. Og du ser sikkert nytten av at ikke andre skal få sammem behandling?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Dette var jo et endelig bevis på at telefonselgere egentlig er eiegode og omtenksomme mennesker, som vi bør være takknemlige for å få lov til å handle med! ;-D
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Han hadde sikkert fått mange avslag fra andre idag og siden telefonselgere har en drittjobb så tilta det litt for han. Jeg sier ikke at det var rett av han, og jeg synes absolutt du skal få tak i sjefen hans og fortelle om situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Da kontaker du Tele 2 og klager. Den der fyren høres ut som han kommer ta en ABB på samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 HERRE JEMINI. Denne mannen har ingenting som telefonseleger å gjøre. Du må ta kontakt med Tele 2!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Fikk sjokk altså, skal selvfølgelig klage til Tele 2. Er jo vant til at telefonselgere ikke tar nei for et nei, med di gir seg som regel til slutt. Men oppdragelse må man ha uansett:) HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Jeg blir helt rystet av det du forteller HI. For en I***T! Å snakke slik til kunder rett etterpå når de ikke er interessert, for ikke akkurat en mer interessert i å ha noe hos dem. Hadde han sagt noe sånt til meg, så tror ikke jeg hadde klart å holdt meg saklig mot han. Jeg hadde klikka i vinkel å sport han hvor han har lært seg service henne og folkeskikk og ikke minst om det er noe som feiler han utenom?! For nå vil jeg ihvertfall ikke kjøpe NOENTING hos han. Mistet meg for godt rett og slett, da foretrekker jeg dyrere abonnement på grunn av service! Ja, ta kontakt med Tele2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå