Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jenta vår har gått uten bleie på dagtid siden sommeren og er flink til å komme seg på do, stort sett. Men nå har jeg lyst til å kutte blea på natta også. Hun sover i sprinkelseng, men skal ha henne over i stor seng i nær framtid da hun på nyåret blir storesøsster. Hun er 3 år. Har det blitt mange skift de første nettene uten bleie hos dere? Jeg planlegger å ta henne opp på do før far og jeg legger oss, og så får vi jo se hvordan det går videre gjennom natta. Trenger jeg kanskje mer enn ett tisselaken?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 jeg tok av bleia og lot det stå til jeg da. Bare sørget for lite drikke og tisse før senga. Han sluttet forøvrig med bleie på dag og natt samtidig. Ingen uhell i senga sålangt. På gulvet og litt i buksa men aldri i senga. Uansett å tissatrengt han har vært så kommer han seg ut av senga før det går galt. Han var 2, nesten 3 år tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Mange bruker nattbleie lenge, så vent til de er tørre flere dager på rad før du prøver. Når den tiden kommer så dropp tisselaken, det er så klamt og ekkelt. Kjøp heller slike klatter på apoteket, er greit å bare kaste når uhellet er ute.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Klatter på apoteket?? Hva i alle dager er det? :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå