Gå til innhold

Hmm.. suspekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vannlekasje og rørlegger kom å fikset lekasjen. Vannet hadde desverre allerede gjort stor skade på vegg/listverk og mulig konstruksjonen. Rørlegger sender snekker for å måle fuktigheten og får å skaffe ny list. En snekker dukker opp å måler fuktigheten, sier den e bra og at vi ikke må bekymrer oss. Han monterer listen han har med som han nevner er ferdig kappet. Ved et tilfeldig spørsmål fra meg, kommer det fram at det er den gammle listen han legger på.. noe jeg stusser ved.. men ok... han nevner at han kommer fra samme plass som vi bor.. så jeg går inn på facebook for å sjekke om vi har felles venner...

der ser jeg at han .... er kjæreste med rørleggeren!

Hvorfor ble jeg plutselig i tvil om arbeidene som ble gjort nå? Kan jeg fortsatt slappe av å satse på at alt er i orden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke unaturlig at rørlegger velger å henvise jobb til noen de kjenner godt da?

Det betyr da ikke at de ikke gjør den jobben de skal.

Har de alle papirer i orden så ville jeg bare slappet av. Antar du ikke har tatt noen ufaglærte, eller noen som gjør det svart.

Så lenge du ikke har det så har du ditt på det tørre skulle det skje noe med jobben senere sånn i forhold til forsikring mener jeg

Skrevet

det eneste suspekte er at de er homofile :P

neida, bare tuller

Skrevet

Neida, alt er greit med papirer og slikt...

Og rørleggeren var en dame, så homofil var de ikke.. du tok nok forgitt at rørleggeren var en mann du :P

Jeg får vel bare slappe av da.. ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...