Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 har lest og hørt at man ikke skal barbere seg nedtentil de siste 4 ukene pga man ofte kan få små rift under barbering som kan medføre infeksjons farer, da tenkte jeg at en brazillian ikke medfører rifter. noen som har eller skal vokse seg her? lite fristende å la regnskogen gro
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Det har lite med rifte å gjøre. De ønsker at hårene skal være der til det de er ment for. Selv barberte jeg meg hver eneste gang, annen hevr dag om jeg har gjort de siste 13 årene. Gjør som du føler for.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Tror jeg hadde lurt litt dersom ei høygravid dame hadde pesa seg opp i en stol for å få en brazillian nedentil Skjønner at du ikke vil la regnskogen gro, men etter fødsel MÅ du det... For da kommer du til å være svært øm og sår i noen uker (jeg klarte ikke å sitte på en uke, og syns det var dritvondt bare å tørke meg med papir), du har kanskje sting som skal få gro i fred, osv. Og om det er utseendet under fødsel du tenker på så kan du bare "gi opp"; under fødsel kommer du nok til å tisse og bæsje på deg uansett. Det er ikke delikat å føde, uansett hvordan man ser på det
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Like greit å la det gro litt kanskje? Skumle bakterier fanges tross alt opp i kjønnshår, og er med på å dempe risiko for infeksjon. Spesielt viktig når man snart skal føde en liten en <3 Lykke til med høygravidtiden og fødsel
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 hmm, ja har litt å tenke på men de som jobber der ser vel en god del busker, jeg bare føler at jeg har en DEL
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 MÅ ikke. Jeg barberte med annen hver dag etter fødslene også. Den ene rimelig hard med uttallig antall sting. Stingene og riftene satt ikke der jeg barberer meg alikevel. Var bare veldig nøye på hygienen på barberbladene, og gjorde det forsiktig for jeg var veldig øm og vondt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 HI har helt rett angående barbering. http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17858109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå