Gå til innhold

Mekling når en ikke har vert samboer med barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noenher inne som vet om det er "påbudt" å måtte dra på mekling på familievernkontoret når en ALDRI har vært samboere eller vært folkeregistrert sammen?Alt jeg finner om dette sier at det bare er for de som er gift, eller har vært registrert på samme adresse. (altså samboere)

Jeg og barnefar klare å samarbeide og kommunisere godt oss imellom, så vi ser ikke poenget i å dra på en slik time bare for å ha vært der liksom.

Hadde vært veldig takknemlig om noen kunne svart meg på dette!:))

Ønsker alle en fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Nei man MÅ ikke til mekling hvis man ikke har bodd sammen:) men hvis man skal i retten pga konflikt eller noe med far så må man til mekling først!

Her hadde jeg og far en god kommunikasjon helt til nye damen begynte å blande seg! Hun er så enoooormt sjalu og livredd for at vi blir sammen igjen ( noe som ALDRI kommer til å skje hehe) men han fikk ikke "lov" å komme hit på besøk alene uten henne for å bli kjent med sønnen sin og det gikk da en mnd mellom hver gang og han kom aldri alene! Så da fikk eg time til mekling og fikk det svart på hvitt at far skulle komme på besøk uten henne to dager i uken :)

Får håpe dere klarer å beholde den gode kommunikasjonen, for da trenger dere ikke noe mekling :)

Skrevet

Er du meg?? :o Heheh... den historien der er helt lik vår. Synd at ikke "nydama" ksn forstå at vi ikke vil ha dem... :P

Skrevet

Hehe "godt" å se at det er flere i samme båt :) ja får håpe hun fatter snart at eg ikke ville tatt i han med ildtang engang! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...