sykkelpumpe Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Han har bursdag i dag, vi hadde bryllupsdag for en måned siden og innimellom der er det farsdag. Han får alle "sine" dager på løpende bånd, så når jula kommer er jeg helt tom for ideer! Hva skal dere gi mannen?
Tullsjura Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 min mann skulle vel egentli ikke få noe, siden han fikk en De Walt, skrumaskin i bursdagsgave, nå i november. som var ganske dyr. men jeg og svigermor har bestemmt oss for å spleise på jegerprøven til han, noe han har snakket om leeenge! har så lyst å dra på jakt, stakkar
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Samboeren skal få spill til xbox 360 i alle fall. Kjøpte den til barna ifjor. Ha ha ser meg ut som at vi kjøpte den til barna =P Ellers blir det gavekort på ikea tror jeg. Fordi der ønsker jeg meg noe hehe =) Sånn er det når vi har alt vi trenger og kjøper det vi vil ha resten av året.
Gjest amandine Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Mannen min skal få ny koffert. Den kan han bruke senere når han skal på fotballtur til England med gutta(som blir 40årsgaven han får når sommeren kommer og han bikker 40)
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 matboks.. søk på laptop lunch box DE ER KULE!.. lag en spesiell lunsh til ham en eller to ganger i uka:)
Mammapudding Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Samleboks på alle star wars filmene
kajak&Daniel Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Jeg tenkte å lage et fotoalbum med bilder fra bryllupet vårt som jeg skal gi han :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå