Gå til innhold

Tips til pakker til kalenderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter.. 2 og 4 år, og i fjord fikk de en pakkekalender av bestemora..

Denne må jo jeg ordne pakker til denne gangen..

Noen med gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommelykt er vel litt gøy å leke med... fås sikkert billig på biltema

Skrevet

Jeg har jenter da men her får de en litt ekstra fin tannbørste, truser, sokker med figurer de liker, lørdagene får de lørdagsgodtet sitt i kalenderne, noen dager får de småbiler eller små figurer, vaskekluter med bilde (sånne du legger i vann for at de skal strekke seg ut.). 23 får de en julefilm som de kan kose seg med i vente på kluter med bilde (sånne du legger i vann for at de skal strekke seg ut.)

I fjor fikk største dora og hello kitty truser da hun trengte nye og de var faktisk mest stas av alt i kalenderen. Så i år får ho med peppa gris.

Jeg syntes det er greit å bruke litt ting man allikevel må ha og ikke bare kjøpe leker da blir det ikke så dyrt. truser, tannbørster og sokker må jeg jo allikevel kjøpe til de da det er på tide å bytte ut.

Og av det jeg har kjøpt av leker er jo sånt jeg vet mine barn syntes er gøy. Og med at man kan kjøpe pakke med 5-6 biler (som ikke er av typen falle fra hverandre om man ser på de) til 100kr og dele så det er en per dag så blir det ikke så ille.

Ei venninne av meg har kjøpt en pakke med duplo sett (tror det var noe med en gård ) så har ho delt opp brikkene i 24 pakker. Det er jo ganske smart da.

Jeg vet også noen som har veldig god råd som har kjøpt skikkelig leketøy til ungene altså store dyre ting. må innrømme at jeg tenker at det er greit de har råd til det men den ungen må jo bli metta av gaver og nye leker før julaften kommer.

mange måter å gjøre ting på men det du først må se på er hvor mye penger du vil legge i det og hva dine barn liker. Lykke til :)

Skrevet

Sjekk ut Søstrene Grene!

Der har de masse billige smågaver som faller i smak hos de små, pris fra 2- 20 kr stykk (sprettballer, klistremerker, såpebobler, snurrebasser, små biler, såpeskum, magisk klut, små fargeblyanter osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...