Gå til innhold

Noen fra Bergen\Sotra?


Juliiianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 8 Mai, skal på UL på onsdag, 30.!

 

Har en jente på 3 år og er gravid med tvillinger nå!

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 2 mai :) skal på UL dagen før deg :):) gleder meg veldig, har nesten ikke mage eller noe, så har ikke helg gått opp for meg :):) Dette er min første:)

 

Aae, en liten jente:) hun gleder seg vel til å bli storesøster:) har en bror på 3, moren Hannes er gravid i igjen, og det eneste han snakker om er babyen inni magen til moren :)

Det var du som skrev på den andre siden ang tvillingene sant? Utrolig spennende! Vet du hva det blir :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra sotra:) har termin 3 mai, dagen etter deg:) venter ei lita jente, og har ei jente på snart 18 mnd fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på ul i går Juliiianne?

 

Vi var idag! Alt stod bra til, men var blitt lurt av den ene, var to gutter og ikke en av hver!

De var friske og fine og vokser som de skal, faktisk var de kommet lengre enn termin tilsa, men de beholdt allikevel samme termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vi flytter tilbake til Askøy, etter to år på Voss, rett før termin som er i midten av mai :)

 

Har en jente på 3 år, som er født på Voss. Denne gangen må vi til Haukeland pga komplikasjoner, og er veldig spent på å føde der...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er også fra bergen=) har termin 6 mai og har en jente på 2 fra før av. Vi ville ikke vite kjønnet så venter spent på ka det blir i mai=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...