Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til nå?


Enin

Anbefalte innlegg

Heia jenter :)

 

Jeg er nå 28, straks 29 uker på vei og våknet opp i panikk i dag tidlig med at vi ikke har fått i hus alt til babyen! Vesle jenta vår er sagt skal komme den 16 februar og jeg synes tida går så fort!

Jeg hadde håpet på å få handlet mest mulig på salgene som er i januar, men så sa en venninne av meg at de virkelig dyre tingene ikke kom på salg, så da lurte jeg på om vi skal bare kjøpe de med en gang?

Vi har sett på barnevogn og bilsete, men avventet med å kjøpe da vi ikke viste om det kom på salg eller ikke..

Er det vanlig at mye babyutstyr og klær kommer på salg i januar? Er første babyen i huset så er litt blank på det meste :o/

Fant en liste her http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/utstyr/article353017.ece

som jeg har brukt som en liten guide på hva som må kjøpes og lurte på om denne stemmer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jeg venter vesle jenta 1februar å har faktisk ikke kommer igang med handling enda! Men skal en tur å handle litt i Sverige! Dette er min nr 2 så har litt, men første er gutt så mååå jo bare ha litt jentete ting;) vognene er nokk på salg nå hvis det er salg for neste års modeller kommer ut nå så har sett flere plasser at de selger ut 2011 modeller nå! Så tror ikke det er så mye å hente i januar! Men er ganske stor pris forskjell på priser på vogner i Sverige;) masse lykke til videre med vesle jenta, å kos deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...