Gå til innhold

julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med julegaver?

Far har samvær 2 ganger i uka dvs, han henter i bhage og så spiser vi middag sammen hos oss. Han passer så minste (les: settesforan tv'n så han kan dorme i stolen til vi kommer hjem) mens eldste er på idrett (jeg er med der),men mormor er også tilstede så vet ikke hvor mye han passer minsten akkurat. Må alltid minne han på de to dagene han skal hente. Han synes ikke han behøver å betale noe bidrag , så må ta den til nav.

Han har aldri bidratt til gaver til barna våre, men da vi bodde sammen var det på en måte greit siden han betalte lånet, og jeg resten av utgiftene.

Nå sier han at han ikke har penger til gaver til barna (eller oss andre ,men det er jo ikke så viktig) så de får ingen! Øl har han derimot råd til...

Skyldte han litt penger, så sa han kunne bruke de + litt fra meg på gave til den ene og få en av de jeg har kjøpt til den andre så h*n også fikk.

Nå vet jeg ikke om skal sette fra "mamma og pappa" på alle når han ikke er med på det liksom, samtidig så er det kanskje litt dumt overfor barna?

Eldste er klar over dette da han sier det rett foran barnet.

Hva synes dere?Bare fra mamma eller fra oss begge på alle?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer alltid fra mamma fra det som er fra meg. Pappaen signerer sine gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...