Gå til innhold

testet positivt?


Nr2ivente<3

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en lenke der vi som tester positivt kan legge inn sitt utrop av glede ;)

 

Så håper jeg noen ildsjeler på initiativ kansje legger opp en terminliste etterhvert :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!! Testet klart positivt i dag (har hatt svake streker i tre dager). Basert på FF/terminkalkulatoren ser det ut til at termin er 3. august. Nå håper jeg bare denne lille spiren klamrer seg fast i 9 mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :D

Husk at det er skuddår så det kan være du må trekke fra en dag på terminkalkulator datoen du fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!

 

Testet positivt i dag, terminkalkulatoren sier 2. august, så da er det kanskje 1. august på meg... :) Ikke godt å vite hvilken terminklubb jeg egentlig skal melde meg inn i. Førstemann kom 7 dager før termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg har testet positivt, og funnet ut at termin er 5. august. Førstemann kom 12 dager før termin, så det kan jo godt hende det blir en julibaby...

Det er er så rart, føler meg jo ikke gravid... Men rett etter el hadde jeg på følelsen at det hadde klaffet. Og det stemte! Og jeg tok ut spiralen i august, og termin i august! Stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig var det positiv test her også :) Har prøvd i 2 år nå, å har hatt to spontan aborter. Håper virkelig at denne spiren sitter i 9 mnd :)

Gratulerer så mye til dere med august spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som meg! Tok ut spiral i august og nytt barn kjem i august. Denne pp så kjente eg og visste at det klaffa.

Mine to barn kom 16 og 17 dager før termin, så det blir vel eit fellesferie-barn med svensk jordmor. Hahaha. Men vi når uansett den magiske barnehagegrensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem eit gledesutrop frå meg også! :) positiv test for noken dagar sidan, og forløbig termin er 7.-8.august.. Etter over to år med prøving gjorde det utruleg godt med den fyrste positive testen:)

 

Når reiser dere til lege fyrste gong..? Har bestilt time allerede neste veke eg. Kanskje litt tidleg, men... ;) er min fyrste, så er vel litt på tuppa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er uke 5 +1 og dro til legen i går jeg :)

føler man man har lyst på å trenger litt oppfølging så får man det:)

ellers er det vanlig fra uke 12 og utover.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til legen når eg er 5+4, synes det er greit med ein time sidan eg har fått ny fastlege.. Sambo er vel den som er mest ivrig på at eg skal sjekke at alt er i orden hos legen :)

Har visse grunnar til at eg ynskjer litt ekstra oppfølging, men håpar at legen kanskje sei det ikkje er nødvendig ;)

Snart i veke 6 du no då :) Gler meg til rundt veke 12, når vi skal gjere det meir offentleg :) Håpar alt går bra....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa:):)!!! testet positiv test for en uke siden og mener jeg nå er i uke 5+0:):) Foreløpig termin blir da 8.aug :) Har en liten gutt fra før, som er 12 mnd! Dette er kjempespennende!:):) Lykke til alle sammen! krysser fingrene for oss :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste positivt igår kveld, litt i sjokk da jeg egentlig venta på tr for å begynne med p-pillene igjen, men guu så glad jeg ble! :D

Testet igjen idag og da viste testen atter en gang "gravid 3+" :D

 

Foresten, gratulerer alle sammen! :D Jeg har foresten bestilt legetime til neste tirsdag. Har ikke peiling på termin sånn egentlig, men har prøvd sånn smått og etter det jeg har kommet frem til har jeg termin 4august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Jeg testet positivt!! Om spiren holder seg har jeg termin 12 august :) gratulerer til alle sammen, synes det er godt at vi er samlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...