Gå til innhold

testet positivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! Jeg har testet positivt, og funnet ut at termin er 5. august. Førstemann kom 12 dager før termin, så det kan jo godt hende det blir en julibaby...

Det er er så rart, føler meg jo ikke gravid... Men rett etter el hadde jeg på følelsen at det hadde klaffet. Og det stemte! Og jeg tok ut spiralen i august, og termin i august! Stilig!

Annonse

Nesten som meg! Tok ut spiral i august og nytt barn kjem i august. Denne pp så kjente eg og visste at det klaffa.

Mine to barn kom 16 og 17 dager før termin, så det blir vel eit fellesferie-barn med svensk jordmor. Hahaha. Men vi når uansett den magiske barnehagegrensa!

Her kjem eit gledesutrop frå meg også! :) positiv test for noken dagar sidan, og forløbig termin er 7.-8.august.. Etter over to år med prøving gjorde det utruleg godt med den fyrste positive testen:)

Når reiser dere til lege fyrste gong..? Har bestilt time allerede neste veke eg. Kanskje litt tidleg, men... ;) er min fyrste, så er vel litt på tuppa;)

Annonse

Reiser til legen når eg er 5+4, synes det er greit med ein time sidan eg har fått ny fastlege.. Sambo er vel den som er mest ivrig på at eg skal sjekke at alt er i orden hos legen :)

Har visse grunnar til at eg ynskjer litt ekstra oppfølging, men håpar at legen kanskje sei det ikkje er nødvendig ;)

Snart i veke 6 du no då :) Gler meg til rundt veke 12, når vi skal gjere det meir offentleg :) Håpar alt går bra....!

Teste positivt igår kveld, litt i sjokk da jeg egentlig venta på tr for å begynne med p-pillene igjen, men guu så glad jeg ble! :D

Testet igjen idag og da viste testen atter en gang "gravid 3+" :D

Foresten, gratulerer alle sammen! :D Jeg har foresten bestilt legetime til neste tirsdag. Har ikke peiling på termin sånn egentlig, men har prøvd sånn smått og etter det jeg har kommet frem til har jeg termin 4august :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...