Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Det siste halvåret har jeg lagt på meg ca 3-4 kilo på grunn av medisinbruk. Er veldig slank fra før, så det merkes. Kiloene har selvfølgelig lagt seg kun på magen og ræva. kjempe"lekkert". Nå vil jeg gjerne prøve å bli kvitt bilringen, trives ikke med den - og det gjør ikke mannen min heller! Han har nesten helt sluttet å ha sex med meg eller ta på meg med seksuell undertone etter at jeg la på meg disse kiloene. What to do?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Du må nok bare slanke deg på den vanlige måten, ikke noe som fjerner kun bilringen. Jeg har alltid en bilring og en liten ræv med pipestilker til bein. Trener mye styrke, spesielt for å holde bilringen på plass, men det forsvinner ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Hvis du var veldig slank før, da tenker jeg på grensen til tynn...så er det merkelig at du har fått så stor mage og rompe av 3-4 kg! Grunnen til at jeg sier det er at jeg selv veide 60 kg for 2 år siden, jeg veier nå 63-64 kg og har som deg gått opp 3-4 kg..( jeg er 173 cm høy) .jeg merker jo at jeg har lagt på meg, men tenker at det for være slik, og så forsvinner de etterhvert...går litt opp og ned i vekt jeg... Men det beste du kan gjøre er vel å kutte ut brød og spise små regelmessige måltider og GÅ mye tur!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Har BMI på rundt 21 og bruker str 36 i klær, så frister ikke sulte seg for å slanke hele kroppen gitt... HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 09.07 igjen her For en frekk mann du har HI! Hadde min samboer sagt noe slik til meg så skulle han få hørt det. Han liker faktisk rompa mi bedre nå når den ikke går i ett med ryggen som han sa før.... Er din mann så perfekt da? Svar han igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 09:17 - takk for svar. Eneste dietten som jeg IKKE skal på, er lavkarbo, så kutter ikke ut brød, poteter og ris helt. Samtidig så spiser jeg veldig sjeldent brød ellers, så tror ikke at det er der det ligger. Jeg har ikke fått "stor" rompe og mage, men merker at jeg har blitt større der på klærne osv, samtidig som nærmeste venner merker at jeg har lagt litt på meg... Begynte etter at jeg startet på p-pillene. HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Er fullt mulig å slanke seg uten å sulte. Men vil du ikke ned i vekt generelt så er fettsuging et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 09:18 - mannen i huset sier ingenting, men han har aldri lyst lenger etter at jeg gikk opp i vekt. Slik var det også under svangerskapene... HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Først skiller du deg fra mannen, så hopper du på lavkarbo! Jeg ble kvitt bilringen min på ca 1 uke (gikk ned 5 kg på en uke)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Men hvorfor så hysterisk når du er slank da? Men det er klart og det å være tynn betyr alt for deg så bør du jo kanskje trene mye styrke! Fettsuging for du neppe. Vet om ei vennine som ønsket dette, legen bare lo av henne...du må ha litt å gå på da. Altså nå har jeg ikke sett deg..men utifra det du sier og 3-4 kg så.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Høres ut som en god kanditat for fettsuging, men må selvsagt betale det av egen lomme.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 09:25 - jeg kan ikke gå på lavkarbo på grunn av helsa, og jeg virkelig HATER fett og får brekninger av fet mat. Så må nok finne på noe mer. Skille meg fra mann som jeg har barn med kun fordi han ikke tenner på meg når jeg har bilring, er uaktuelt. HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Rockering og Grete Roede. Grete Roede sulter deg ikke. Funker!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Er misforstått at man må proppe i seg fett for å spise lavkarbo.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Rockering høres fornuftig ut! Men jeg har aldri fått det til i barndommen, altså med sånne lekerockeringer. Er det veldig vanskelig å lære i voksen alder? Vil gjerne prøve på det, har hørt fra flere at det hjelper. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå