Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 hvilken vongn syns dere jeg burde ha, og ossen bilsete ?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 vogn: Jeg vill gått for en 4 hjuling hvis dere ikke bor i byen og skal mye inn og ut av kjøpesentere osv. Basson er kjempegode vogner som ikke koster skjorta Bilsete: Jeg liker svært godt BeSafe setene. Izi Sleep er tungt, men trygt og sikkert! Izi Go er visst lettere, men jeg synes det ser mindre trygt ut? Uansett så er det gode seter! Hold deg LANGT unna Emmaljunga setet, det rev seg selv i fillebiter i en kræsjtest!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg bor på landet og har en Emmaljunga DUo Edge. Den er stødig, men tung. Men den er fin på det snøføret vi får her jeg bor. Venninnen min hadde en Simo vogn og den var like stor og romslig, men mye lettere. Bilstol, Foreldre&Barn har en god del tester på bilstoler. Selv hadde jeg en Brio til mitt barn. Det var helt greit. Neste gang investerer jeg nok i en slik som anonym over her nevner.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 hei jeg har vogn dilla og hatt en del vogner gjenom årene,jeg anbefaler sterkt emmaljunga sin trygg stabil og en lett vogn hvis du velger city crossen ) og maci cose 0-13 kg bilstol. når bebyen blir større fra 10 mnd ca anbefaller jeg emmaljunga scooter sportsvognen:)) lykke til med valg og beby!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 maxi cosi er et greit merke det også, men synes de er for lette. Det skal være tyngde i babysetene etter min mening. Når de er så tunge at folk ikke gidder/orker å ta de inn og ut av bilen i tid og utide, DA er de skikkelig gode Husk at VOGN er for å bruke når barnet ikke er i bilen, men SETE er for bruk I BILEN Så ikke noe bilstol i vognadapter takk;) Det øker sjansen for feilbruk med mange prosent hvis man tar setet inn og ut av bilen ofte, og barnet har ikke godt av å sitte i setet for lenge heller
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Det er utdatert informasjon 11:21. Setene nå er med puter så barna så og si ligger i dem. De er helt fine for ryggene deres. Skal man ta setet ut og inn hele tiden er det lurt å ha en base. Basene kan ha lys som indikerer at setet er korrekt festet. Ingen fare der. Og at noe må være tungt for å være bra er bare feil - sorry!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for svar..!!Her i huse set det ut som det blir en emmaljunga vogn...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Du må sette deg ned og finne ut kva vogna blir brukt til. Vintervogn ? Lita el stor plass ? Høy el lav ? Kombi el duo? Tåler regn og vind el ? 3 el 4 hjul ? God vuggefunksjon el ikkje ? Og du kan fortsette
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Maxi Cosi bilsete. Emmaljunga vogn.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 hehe, ja lev i trua du 12:40 Så vet jeg, kiropraktoren og legen til sønnen min noe annet Og tunge seter er mer stabile i ulykke enn lete seter som er laget av tynnere materialer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå