Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen til årets julebord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin den, men er den ikke litt "last-year"?

Skrevet

Den var fin! :)

..ikke sy på blondekant, det kan bli litt tacky... Ton det heller litt ned med en sort bolero som dekker skuldrene, men ikke nødvendigvis har lange armer hvis du føler at du viser for mye ben. :)

Skrevet

Ta heller på deg en nøytral thigts enn å sy på en ekstra kant :)

Skrevet

Jo, sikkert! Men jeg har en tendens til å like klær først etter at det har gått av moten :-P

Men den lille sorte funker vel uansett, eller?

Skrevet

Den lille sorte er en klassiker som alltid funker uansett, og samme kjole i mange år (om den er nøytral). Bare å variere med tilbehør :)

Skrevet

Tanken var å sy svart stoff under den blondekanten nederst, slik at det ser ut som den svarte kjolen er lengre - om du skjønner? :) Likte ikke så godt den blondekanten. Men får nå se hvordan den er på først.

Skrevet

Helt ærlig, ta heller på deg noe som dekker skuldrene en å bruke tights til den kjolen...

Kjolen er kjempe lekker, men tights vil ødlegge. :P Nøytral strømpebukse, og høye lekre sko! Nice! ;)

Skrevet

Syns den va skikkelig lekker, likte den svært godt...Kunne gått i den selv, men det viktigste er jo ikke vår mening, men at DU liker den og føler deg vell i den...Så skal alt være topp :)

Jeg bryr meg heller ikke om mote, kan lett falle selv for det som var "fjor årets" mote. hehe

Jeg ville tatt en lysebrun strømpebukse til og noen lekre sko som kan passe til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...