Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/oneness-1115/siri-lace-dress-203395-14/ Er normalt slank, men ganske høy så er redd den blir i korteste laget.. Tenkte jeg kunne sy en svart kant nederst (der det bare er blonder) så den virker litt lenger.. Fin pris da!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 fin den, men er den ikke litt "last-year"?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Den var fin! ..ikke sy på blondekant, det kan bli litt tacky... Ton det heller litt ned med en sort bolero som dekker skuldrene, men ikke nødvendigvis har lange armer hvis du føler at du viser for mye ben.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Ta heller på deg en nøytral thigts enn å sy på en ekstra kant
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Jo, sikkert! Men jeg har en tendens til å like klær først etter at det har gått av moten :-P Men den lille sorte funker vel uansett, eller?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Den lille sorte er en klassiker som alltid funker uansett, og samme kjole i mange år (om den er nøytral). Bare å variere med tilbehør
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Tanken var å sy svart stoff under den blondekanten nederst, slik at det ser ut som den svarte kjolen er lengre - om du skjønner? Likte ikke så godt den blondekanten. Men får nå se hvordan den er på først.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Helt ærlig, ta heller på deg noe som dekker skuldrene en å bruke tights til den kjolen... Kjolen er kjempe lekker, men tights vil ødlegge. Nøytral strømpebukse, og høye lekre sko! Nice!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Syns den va skikkelig lekker, likte den svært godt...Kunne gått i den selv, men det viktigste er jo ikke vår mening, men at DU liker den og føler deg vell i den...Så skal alt være topp Jeg bryr meg heller ikke om mote, kan lett falle selv for det som var "fjor årets" mote. hehe Jeg ville tatt en lysebrun strømpebukse til og noen lekre sko som kan passe til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå