Gå til innhold

Er det teit av meg å bli sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste dag jeg prater med en så sovner han.. så kommer han med unnskyldning. Det er over nett vi prater, så idag da det ble gjort igjen.. gadd jeg ikke sitte å vente, men logget av, og gidder heller ikke svare på unnskyldninga før en i morgen ihvertfall.. Er litt lei av at han ikke sier ifra, men bare sovner.

Er det teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og du gidder å prate med han fordi...?! ;)

nei, hadde ikke giddet det selv.

Skrevet

Fordi han er en grei fyr, ja du vet regla, MEN det at han sovner slik flere ganger om dagen gjerne, og deretter kommer med unnskyldninga.. Det er klart han skal få sove, men jeg syns det er teit at han sovner midt i samtale, uten forvarsel.

Skrevet

Kanskje han lider av narkolepsi?

Skrevet

Høres litt rart ut, syntes jeg... Sovne helt plutselig?! -sikker på at han ikke bare går ifra pcen da?

00:19 :)

Skrevet

Han sier han sovner i stolen han sitter i..

Hi.

Skrevet

Da burde han ta en tur til legen å sjekke hjertet sitt... ;)

-det er ikke normalt at unge,friske mennesker plutselig sovner der de er til alle døgnets tider...

00:19

Skrevet

Hmmm.. ja.. Idag da jeg våknet hadde jeg fått både unnskyldning på facebook og mobil. Og han hadde tatt kontakt med ei venninne og spurte om jeg hadde lagt meg eller no, sagt noe..

Hi

Skrevet

Er det å sovne et typisk eksempel på at man har HJERTEPROBLEMER??? Bare spør jeg!!

Skrevet

...med en litt humoristisk spiss egg, så ja det kan det være...

Feil i hjerterytmen-oksygenmangel til hjernen-besvime

feil i hjerterytmen-blodtrykksfall-besvime

feil på hjertet(stort, svikt etc)-vann i lungene-lite oksyken til hjernen-besvime

osv osv osv...

Men kan også være;

Trøtthet, feil døgnrytme, lavt blodsukker, manglende interesse, epilepsi, narkolepsi, sovesyken(tse tse-flue bitt..)...you name it! :P

hehe..Litt vanskelig å få frem ironi når man skriver, men det var meningen at det skulle stå med en viss humor-snert i det innlegget du sikter til... ;)

Skrevet

hmm dette høres ut som en jeg snakker med på face noen ganger. kan jeg spør om hva forbokstavene i navnet hans er?

Skrevet

F.

ble nesten litt nervøs for det er typen min hehe;)

men, vet med han jeg er sammen med, han slitter med noe søvn greier, husker ikke hva det heter, men han kan plutselig bare sovne, han har gjort det flere ganger når han er hos meg. jeg kan gå på kjøkkenet for og hente vann, når jeg kommer tilbake har han sovnet..

mener, det kan jo være sant det han sier til deg;)

Skrevet

hehe skjønner du ble litt nervøs :P

Ja, mulig han virkelig sovner, og det er jo helt greit, han skal jo ikke ha dårlig samvittghet og jeg har jo heller ingen rett til å bli sur, da. Men det plager meg litt, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...