Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg syns mannen min er "enkel"; setter folk i bås etter hvordan de ser ut/hårfarge/bor/spiser. Jeg blir utrolig provosert over svart-hvitt-tenkingen hans!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ta han aldri fullfører ting. Har hundre halvveis gjennomførte prosjekter rundt om kring.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 At han ler når jeg er sur/småsint....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 At jeg ikke får blande meg inn i jobben hans Det eneste jeg spør om er om han har husket å skrive opp timene med overtid og km for bruk av eget kjøretøy i jobben til levering. Jeg VET at han slurver med det og synes det er trist at det nesten er vi som må betale for at han skal jobbe...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 At han er ûberryddig.. og skikkelig a-menneske.. (og siden jeg er rotekopp delux og skikkelig b-menneske... så må jeg alltid ta meg kraftig sammen.... spesielt når det gjelder rotet mitt..sukk)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 At han forandrer seg når vi er ute blandt andre mennesker. Hjemme er han verdens mest kosete og snilleste mann, men ute skal ha tøffe seg så voldsomt. Sier teite sarkastiske ting, som er ment som morsomme, men som ikke blir morsom, samt overser meg totalt. (Ikke alltid, men VELDIG ofte)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Han har en tendens til å tenke på seg selv først. Ikke fordi han er kjip, men fordi han bare ikke tenker lenger automatisk. Så får han aldri ting gjort.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 hehe, denne tråden liker jeg:) Synes det er mye bedre enn disse litt overfladiske "åh jeg har verdens beste mann, han er perfekt", for ingen er perfekte og allefall ikke oss kvinnfolk:P Tipper mannfolka hadde skrevet ting som irriterte dem også hvis dette var ett forum for menn! Min samboer har noen ting som irriterer meg: 1. Han er utrolig sta, og han skal alltid ha rett, spesielt om vi kjører bil..han tror han kan veien til alt.... (not) 2. Han er fæl med å slenge tingene sine der det passer han, og dette klager jeg på mye....(kanskje litt mye da jeg er super ryddig og liker å ha alt strøkent! så vi krasjer litt der) 3. Han har en tendens til å tøffe seg når vi møter folk, jeg tar det som om han ikke klarer å være seg selv helt, og det synes jeg er teit...jeg er meg selv uansett, og folk for ta meg for den jeg er...jeg føler han ikke slapper av helt rundt folk og skal gjøre bedre enn den han er!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 At han har alt for mye respekt for autoriteter og at han er derfor blir så redd (og flau) over meg når jeg står på mitt. (F.eks at jeg ikke ville ha keisersnitt ved forrige fødsel hvis det ikke var helt nødvendig... "legene vet jo best!") I dag skal vi f.eks på foreldresamtale i barnehagen (ikke i Norge) og vi vil snakke om mellommåltidene (som ofte er sjokopops, muffins, loff med nutella...) som vi ikke er fornøyde med. Og han er livredd for at jeg skal si det for direkte.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 At han aldri vil ha sex. Ellers fungerer alt annet optimalt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 at han nekter å gå på medisiner gor adhd. vi lever innimellom i to forskjellige planeter. jeg skjønner ikke at han ikke skjønner at slik sier man ikke/handler ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 At han kan sette seg i sofaen med bena på bordet og slappe av i timesvis mens huset seg helt bomba ut!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 han bruker så utrolig mye dopapir, det irriterer med skikkelig. I går hang jeg opp ny rull, og han gikk på do å hadde brukt over halve rullen. Er ikke rart doen er halveis tett støtt! Fatter ikke at det går an! hahahaha
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Dårlig ånde og kroppslukt! Går det ann å få renset han`??
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Boblepromper, at han er morgengretten, lukter tåfis, fiser hver morgen, nyser så høyt at det smeller i ørene og at han blir fort stresset
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 At han skal være så alvorlig hele tida. Ingenting er morsomt, og hvis han vet at det forventes latter, ler han skikkelig falskt og tror ingen gjennomskuer det. Veeeel... Han er ikke så opptatt av samfunnrelaterte ting (kan være alt mulig), noe som ofte gjør at han kommer til kort en de fleste diskusjoner. Hvis jeg prøver å rettlede ham diskre, blir han steike forbanna og/eller fornærma. Ellers er det dusteting, som at han aldri klarer å lukke skapdører, at han alltid legger fra seg klær på KJØKKENET og at han generelt lager mye støy hvor enn han er. Det er liksom ikke nok å gå vanlig, han må klappe takten på trappegelenderet samtidig eller smelle dørene igjen så huset nesten ramler ned. Mye som irriterer meg ser jeg nå, får vel legge til at det er litt humor i dette også. (Hvertfall fra min side da, han syns jo ikke det er festlig...hehe)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 At han er utroolig handlings-svak. Vanskelig å få ut finger'n innimellom ja!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 Han er et rotehue, ser ikke når det er skittent eller fullt i skittentøysdunken. Rydder ikke opp etter seg med mindre jeg ber om det. Har blitt litt bedre, men er langt igjen enda. Han er fæl til å kommentere andre jenter. Han snakker også mye om kjendisdamer han syns er fine og viser gjerne bilder til meg av de og kommenterer kroppen. Det syns jeg er unødvendig. Han har inrømmet at han gjør det for at jeg skal bli sjalu. Sjarmerende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå