Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 boleklump? Ei venninne sa at en fyr var en BOLEKLUMP?!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 vi kalller folk som bruker anabole steroider for bolere, eller boleklump...... mulig det var det hu mente...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 En fyr som er full av anabole steroider
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 En person som har trykt i seg anabole steroider og som har unaturlige store muskler pga det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Treningdud som ser ut som om han har bola seg. Store muskler og ofte veldig solariumsbrun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå